یو پی اس

یو پی اس کامپیوتر| خرید یو پی اس کامپیوتر

یو پی اس سیستم های کامپیوتری 

امروزه استفاده از سیستم های کامپیوتر و لپ تاپ های قابل حمل امری ضروری می باشد و تعداد زیادی از مردم در خانه های خود از این وسیله ی الکترونیک استفاده می کنند. نه تنها در خانه ها بلکه از آن در بیمارستان ها، بانک ها، دیتاسنتر ها، تجهیزات نظامی و دفاعی، سیستم های کنترل پرواز و همچنین بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای بهتر شدن روال کاری و اداری از کامپیوتر استفاده می کنند. علت استفاده از کامپیوتر این است که مانند بانک ذخیره اطلاعات می باشد و شما می توانید مطالب کاری و یا شخصی خود را در آن به صورت بایگانی شده در اختیار داشته و در هر زمان که با آن نیاز پیدا کردید به راحتی به آن اطلاعات دسترسی داشته باشید. بخشی از این اطلاعات بسیار مهم و با ارزش هستند و باید به خوبی از آن ها محافظت شود.

با خرید دستگاه یو پی اس UPS دیگر نیازی نیست که نگران قطعی برق، نوسان های برقی و … باشید.

دستگاه یو پی اس (UPS) کامپیوتر یک منبع تغذیه و پشتیبان برای کامپیوتر ها می باشد که می تواند پس از قطعی برق ظرف مدت کوتاهی برق کامپیوتر شما را تامین کند تا فعالیت سیستم های کامپیوتری شما متوقف نشود. این UPS ها در توان های مختلفی در بازار موجود هستند و شما بر اساس مدت زمانی که قصد دارید سیستم یو پی اس بتواند در نبود برق انرژی مورد نیاز تجهیزات کامپیوتری را پشتیبانی کند، UPS کامپیوتر خود را می توانید خریداری کنید.

 

خرید UPS برای کامپیوتر ها باعث می شود تا در زمان قطعی برق و نوسان های ناگهانی جریان برق شهری، سیستم شما خاموش نشود و از کار نیفتد.

 

بهترین UPC کامپیوتر

 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی رسمی فروش انواع یو پی اس با برند های خارجی و ایرانی برای تمامی مشاغل می باشد که شما می توانید بر حسب نیاز خود دستگاه یو پی اس مورد نیاز خود را از ما خریداری کنید.

انتخاب دستگاه یو پی اس مورد نیاز شما بستگی به عواملی دارد که یکی از آنها مدت زمانی است که شما قصد دارید پس از برق شدن برق شهری دستگاه شما بتواند به فعالیت خود ادامه دهد. برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید دستگاه یو پی اس کامپیوتر با واحد فروش ما و شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

برای خرید یو پی اس کامپیوتر با قیمت مناسب و گارانتی ، با شماره تماس 88447000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

چرا برای سیستم کامپیوتری خود UPS بخریم؟

یکی از اصلی ترین و مهم ترین عامل های خرابی و آسیب دیدگی کامپیوتر ها ولتاژ های نادرست می باشند، نوسانات ولتاژ، قطع و وصل شدن مکرر برق، کاهش و یا افزایش بیش از حد استاندارد ولتاژ پس از مدتی باعث از بین رفتن قطعات کامپیوتر می شود. تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده و یا جایگزین کردن سیستم کامپیوتر هزینه ی بالایی را به همراه دارد و از طرفی برخی اطلاعات ذخیره شده در کامپیوتر ارزش بیشتری نسبت به کامپیوتر و قطعات جانبی آن دارد و از بین رفتن آن ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به بار می آورد.

یو پی اس (UPS) دستگاهی است که در زمان قطعی برق شهری و نوسان های برق به دستگاه های الکترونیکی سیستم های کامپیوتری شما کمک می کند تا آسیبی به دستگاه شما وارد نشود و در زمان قطعی برق بصورت ناگهانی سیستم شما از کار نیفتد.

قطع شدن ناگهانی جریان برق در سیستم های کامپیوتری می تواند موجب سوختن قطعات سخت افزاری، خرابی هارد و … بشود  و علاوه بر هزینه ی زیادی که باید برای تعویض قطعات سیستم خود پرداخت کنید، ممکن است کلیه ی اطلاعات کامپیوتر شما از بین برود و دیگر راهکاری برای جبران آن نباشد.

یو پی اس های مناسب کامپیوتر در برند ها و توان های مختلفی موجود هستند و هزینه های مناسبی هم دارند، ما به شما پیشنهاد می کنیم برای حفاظت از سیستم های کامپیوتری خود حتما از UPS استفاده نمایید.

 

خرید یو پی اس برای کامپیوتر

 

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

شرکت سولار صنعت نمایندگی فروش یو پی اس و تعمیر یو پی اس در تهران است که به سراسر کشور خدمات خود را ارائه میدهد. شما میتوانید با خرید یو پی اس متناسب با سیستم های کامپیوتری خود از کار افتادن ناگهانی دستگاه های کامپیوتری خود جلوگیری کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش مجموعه ی ما در ارتباط باشید و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.

 

ups کامپیوتر

 

یو پی اس(UPS) برای کامپیوتر 

سیستم های برق بدون وقفه که به اختصار به آن یو پی اس نیز گفته می شود، مناسب ترین و به صرفه ترین دستگاه برای جلوگیری از آسیب های ناشی از نوسانات و قطعی برق می باشد. UPS ها به سه دسته : آنلاین، ماژولار و لاین اینتراکتیو تقسیم بندی می شوند که با توجه به اهمیت سیستم کامپیوتر و اطلاعات ذخیره شده در آن می توانید انتخاب کنید که از کدام نوع این یو پی اس ها استفاده کنید. برای مثال :

  • برای سیستم هایی با حساسیت بسیار بالا و دارای اطلاعات مهم و اصلی پیشنهاد می شود از یو پی اس های آنلاین استفاده نمود. ( دیتاسنتر ها و اتاق سرور )
  •  شما می توانید از یو پی اس های لاین اینتراکتیو نیز برای سیستم های کامپیوتری دفاتر کوچک و یا حتی خانه خود استفاده نمایید، این نکته را در نظر داشته وقفه 4 میلی ثانیه هیچ مشکلی برای کامپیوتر شما ایجاد نمی کند.

همچنین شما می توانید با توجه به نیاز خود و میزان پشتیبانی (Backup) که مد نظر دارید، آمپر باتری ها را تغییر دهید.
شما میتوانید برای خرید یو پی اس مورد نیاز خود با کارشناسان مجموعه ی ما در ارتباط باشید و برای خرید بهترین یو پی اس متناسب با کسب و کار خود سوالات خود را از واحد فروش شرکت سولار صنعت بپرسید.

 

یو پی اس(UPS) برای کامپیوتر 

 

یو پی اس کامپیوتر چگونه کار می کند؟

هنگامی که برق شهر در جریان است، یو پی اس به شارژر کردن باتری های خود می پردازد و از سیستم کامپیوتر در مقابل نوسانات ولتاژ حفاظت می کند. زمانی که جریان ورودی AC یا همان برق شهر قطع شود، یو پی اس به سرعت شروع به کار می کند و برق مورد نیاز سیستم ها به کمک باتری های خود و انرژی ذخیره شده در آن ها تامین می کند.

 

UPS-for-computer

 

UPS کامپیوتر ایرانی بخریم یا خارجی؟

اگر به دنبال خرید UPS برای کامپیوتر خود هستید و نمی دانید کدام برند را خریداری کنید باید به شما بگوییم که نگران نباشید، چراکه تیم فروش شرکت انرژی پردازان سولار صنعت آمادگی پاسخگویی به سوالات شما را در جهت خرید و مشاوره رایگان به شما را دارند. کافی است با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید و دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

مهم ترین سوال مشتری ها در زمان خرید این است که UPS ایرانی بخریم یا خارجی؟

یو پی اس های خارجی قیمت بالاتری نسبت به UPS های ایرانی دارند و علاوه بر آن قیمت آن ها بسیار گران تر از محصولات ایرانی است. اگر قصد دارید خرید شما مقرون به صرفه باشد بهتر است یو پی اس ایرانی برای کامپیوتر خود خریداری کنید. اما اگر می توانید کمی هزینه ی بیشتری کنید پیشنهاد ما به شما یو پی اس خارجی است.

 

معرفی برند های UPS کامپیوتر

شرکت سولار صنعت نمایندگی رسمی فروش یو پی اس های ایرانی و خارجی در شهر تهران است که شما می توانید با تماس با واحد فروش شرکت، یو پی اس مورد نیاز خود را سفارش دهید و آن را با مناسب ترین قیمت موجود در بازار و تحویل فوری خریداری کنید.

ما در ادامه قصد داریم تعدادی از برند های معروف ایرانی و خارجی UPS کامپیوتر را به شما معرفی کنیم. 

 

یو پی اس APC برای کامپیوتر

یو پی اس های APC ساخت کشور آمریکا می باشد. شرکت سولار صنعت نمایندگی رسمی UPS های برند APC است که شما می توانید کلیه دستگاه ها، تجهیزات سخت افزاری و … مرتبط با دستگاه های APC را از ما خریداری کنید.

 

معرفی یو پی اس های برند APC آمریکا

یو پی اس (UPS) های لاین اینتراکتیو از برند APC

یو پی اس (UPS) های آنلاین از برند APC

یو پی اس Macpower برای کامپیوتر

برند مک پاور یکی از برند های محبوب در زمینه ی تجهیزات UPS و برق اضطراری می باشد که محصولات مک پاور ساخت ترکیه می باشند. دستگاه های UPS مک پاور نیز تحت گارانتی و ضمانت نامه در شرکت سولار صنعت به فروش می رسند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند.

یو پی اس فاران و فاراتل برای کامپیوتر

اگر به دنبال خرید یو پی اس کامپیوتر از برند های ایرانی را دارید، دو شرکت فاران و فاراتل از برند های نام آشنای ایرانی در زمینه ی تجهیزات برق اضطراری هستند، که کلیه ی محصولات این برند را می توانید از ما خریداری کنید.

 

تعمیر یو پی اس (UPS) کامپیوتر

شما می توانید تعمیر یو پی اس های کامپیوتر خود را به ما بسپارید. بخش فنی شرکت ما نیز آماده ی پاسخگویی به سوالات فنی شما در هر ساعت از شبانه روز می باشد. کارشناسان و متخصصین ما با تکیه بر دانش و مهارت خود طی 48 ساعت مشکل و ایراد اصلی دستگاه شما را پیدا می کنند و پس از دریافت تاییدیه از طرف شما به سرعت به تعمیر یو پی اس شما می پردازند.
علت اصلی خراب شدن UPS کامپیوتر شما می توانند رعایت نکردن شرایط استاندارد نیز باشد، شرایطی چون :

  •  دستگاه یو پی اس و باتری های آن باید به دور از نور مستقیم خورشید و مواد اشتعال زا نگهداری شوند.
  •  مکانی که یو پی اس در آن نصب می گردد باید عاری از هر گونه گرد و غبار باشد.
  •  محل قرار گیری یو پی اس باید به دور آب باشد و همچنین عاری از رطوبت نیز باشد.
  •  دما، از جمله نکات مهم در نگه داری یو پی اس و باتری های یو پی اس می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید محل نگهداری و نصب یو پی اس باید دارای دمای استاندارد باشد.
  •  البته از نکات دیگر می توان به معتبر بودن برند و اصل بودن آن نیز اشاره کرد، دستگاه یو پی اس شما و باتری های آن باید دارای استاندارد و با کیفیت باشند. چرا که در غیر این صورت ممکن است به سیستم کامپیوتر شما آسیب برساند.
  •  

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

کاربرد یو پی اس (UPS) سیستم های کامپیوتری 

یو پی اس (UPS) برای شبكه كامپیوتری 

شبكه های كامپیوتری به گروهی از کامپیوترها و تجهیزات انفورماتیکی گفته می شود كه به طریق مختلف به هم متصل شده باشند. هدف از ایجاد یک شبکه، انتقال یا به اشتراک گذاری اطلاعات است . حساسیت و کاربری های متفاوت شبکه های کامپیوتری سبب می گردد تا نوع تجهیزات مورد نیاز جهت حفاظت آنها در مقابل نوسانات و اختلالات برق شهر و یا تامین برق مناسب برای آنها نیز متفاوت باشد.
دستگاه یو پی اس متناسب با ساختار شبکه های کامپیوتری به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در زمان قطعی برق شهری از اطلاعات خود محافظت کنید و با این روش از آسیب های احتمالی دستگاه های کامپیوتری خود جلوگیری کنید.

یو پی اس (UPS) برای دیتاسنتر 

با افزایش تعداد كاربران یک شبکه بزرگ کامپیوتری و حجم مستندات رو به افزایش، خطوط سابق ارتباطی و سرورها دیگر قادر به پاسخگویی نیستند، لذا برای بهبود سرعت پردازش مراكز خاصی تحت عنوان دیتاسنتر یا مراكز داده ای راه اندازی می شوند كه برای نگهداری و پشتیبانی از سرویس های مورد نیاز شبکه و تامین زیرساخت های ارتباطی و تجهیزات دسترسی طراحی شده اند.
با توجه به اهمیت دیتاسنترها ، استفاده از یو پی اس های انرژی پردازان سولار صنعت را به منظور اصلاح برق ورودی، ایمن نمودن دستگاه های مصرفی یا به بیان دیگر افزایش طول عمر و سلامتی دستگاه ها در مقابل انواع آسیب های جریان و ولتاژ و همچنین حل مشكل قطع برق پیشنهاد می گردد.
دستگاه یو پی اس متناسب با دیتاسنترها به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در زمان قطعی برق شهری از اطلاعات خود محافظت کنید و با این روش از آسیب های احتمالی دستگاه های کامپیوتری خود جلوگیری کنید.

 

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

یو پی اس (UPS) برای سرورهای كامپیوتری 

سرورهای كامپیوتری مراکز اصلی پردازش اطلاعات و مدیریت شبکه های کامپیوتری محسوب می گردند بنابراین دارای قابلیت هایی نظیر پردازنده قوی تر، ‌منبع تغذیه قوی تر، نرم افزار ارتقا یافته و اتصالات شبكه بیشتری می باشند . یكی از مهمترین وظایف مدیران شبكه، ‌بالا بردن قابلیت اطمینان در سرورها می باشد. كنترل لحظه به لحظه وضعیت یك سرور یكی از كلیدی ترین ابزار برای خطایابی ، پیش بینی خطاهای احتمالی و همچنین بهینه كردن عملكرد سرورها می باشد . با توجه به اهمیت سرورهای كامپیوتری که در صورت از كار افتادن یك سرور ممكن است اطلاعات كل مجموعه نیز از بین برود، هیج روشی مانند استفاده از یو پی اس نمی تواند در برابر مشكلات احتمالی از آنها حفاظت كند.
دستگاه یو پی اس متناسب با ساختار سرورهای كامپیوتری به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در زمان قطعی برق شهری از اطلاعات خود محافظت کنید و با این روش از آسیب های احتمالی دستگاه های کامپیوتری خود جلوگیری کنید.

 

یو پی اس (UPS) برای سرورهای كامپیوتری 

 

یو پی اس (UPS) برای كیوسك اطلاع رسانی 

كیوسك كه ریشه آن كوشك (كلمه ای فارسی) است در واقع به سایه بانی كوچك كه از یك یا چند طرف باز می باشد، اطلاق می گردد. به طور كلی یك كیوسك اطلاع رسانی همانند یك كامپیوتر دارای پردازنده ، هارد ، رم ، مانیتور و كیبورد و … می باشد وتمام قابلیتهای و كاربردهای یك كامپیوتر را داراست . تفاوت اصلی یك كیوسك و یك كامپیوتر در طراحی نمای ظاهری و استفاده از قطعات صنعتی برای ورودی های این كامپیوتر ازجمله صفحه نمایش لمسی، گوی مسیر، صفحه كلید فلزی و دكمه های فشاری صنعتی است. این گونه دستگاه ها به گونه ای ساخته شده اند كه از دسترسی كاربرها به سیستم داخلی كیوسك جلوگیری نمایند و اغلب در اماكن عمومی جهت اطلاع رسانی، استفاده از اینترنت، انواع رزرو، جستجودر اطلاعات، ارائه پرینت های گوناگون، حضور و غیاب و نظر سنجی و حتی انتقال وجه و پرداخت قبوض و… بكار برده می شوند. با توجه به این كه این دستگاه ها برای استفاده شبانه روزی در اماكن عمومی نصب و راه اندازی می گردند، تامین برق اضطراری ، امری حائز اهمیت برای كاربری مناسب، عملكرد صحیح و عدم آسیب دیدگی این دستگاه ها می باشد .
دستگاه یو پی اس متناسب با ساختار کیوسک های اطلاعاتی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در زمان قطعی برق شهری از اطلاعات خود محافظت کنید و با این روش از آسیب های احتمالی دستگاه های کامپیوتری خود جلوگیری کنید.

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

یو پی اس (UPS) برای سیستم نوبت دهی 

كاربرد این تجهیزات در مكان هایی است كه حجم زیادی از ارباب رجوع و یا مشتریان را در بر میگیرد كه این امر باعث ایجاد نظم و آرامش در محیط مورد مراجعه برای پرسنل مشغول در آن محیط و دیگران می گردد. از این رو با اتصال این تجهیزات به یو پی اس های تولید شده درشركت انرژی پردازان سولار صنعت شما همواره می توانید نسبت به صحت عملکرد اینگونه از تجهیزات در مقابل مشکلات و آسیب های احتمالی ناشی از نوسانات و اختلالات برق شهر ، اطمینان داشته باشید.
دستگاه یو پی اس متناسب با ساختار سیستم های نوبت دهی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در زمان قطعی برق شهری از اطلاعات خود محافظت کنید و با این روش از آسیب های احتمالی دستگاه های کامپیوتری خود جلوگیری کنید.

یو پی اس (UPS)برای سیستم نوبت دهی 

 

قیمت یو پی اس های سیستم کامپیوتر 

میزان قیمت گذاری دستگاه های یو پی اس به عوامل متعددی بستگی دارد. این که دستگاه شما از چه برندی است و چه میزان توانایی و قابلیتی را دارد در قیمت دهی دستگاه های یو پی اس موثر هستند. یو پی اس های ایرانی به نسبت یو پی اس های خارجی قیمت مناسب تر و پایین تری دارند. همچنین این که بخواهید در زمان نبود برق تا چه مدت زمانی و چه مقدار برق دستگاه های شما به وسیله ی باتری یو پی اس دستگاهتان تامین بشود در انتخاب دستگاه و در نتیجه قیمت دستگاه شما تاثیرگذار است. اگر شما قصد دارید برای استفاده ی عادی و کم دستگاه یو پی اس را خریداری کنید و نیازی به بک آپ های بالایی ندارید، نیازی به خرید دستگاه های گران قیمت ندارید. اگر برای انتخاب دستگاه خود دچار مشکل هستید و نمی دانید کدام دستگاه برای استفاده ی شما مناسب است می توانید با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید و بصورت رایگان از ما مشاوره بگیرید.

برای تماس با کارشناسان فروش و اطلاع از قیمت دستگاه ها میتوانید با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت ( گروه ایپسو) تامین کننده و ارائه دهنده یو پی اس های ایرانی و خارجی با برند های مطرح و توان های مختلف می باشد و همچنین تامین کننده برق اضطراری است.مشاورین ما در بخش فروش مجموعه آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. هدف اصلی ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد و در این راستا ما سعی داریم به عرضه محصولات با کیفیت و دارای استاندارد های جهانی بپردازیم.
جهت سفارش و خرید یو پی اس، استابلایزر و باتری های یو پی اس و همچنین تعمیر دستگاه های خود با شماره 88447000-021 تماس حاصل فرمایید.

معرفی برترین برند های یو پی اس کامپیوتر خارجی

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهی در مورد “یو پی اس کامپیوتر| خرید یو پی اس کامپیوتر

  1. سارا گفت:

    چه برندی موجود دارید یو پی اس کامپیوتر ؟

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز. هم برند های خارجی موجود هست و هم ایرانی. برای راهنمایی بهتر لطفا با شماره تماس شرکت تماس بگیرید و کارشناسان بخش فروش شما رو راهنمایی میکنند.

  2. mina shakibi گفت:

    قیمت یو پی اس برای کامپیوتر چقدر هست؟

  3. مرادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    برند مک پاور موجوده ؟

  4. Yasharr69 گفت:

    برای ۱ ساعت بک آپ ، برای یک سیستم کامپیوتر ، چه دستگاهی معرفی میکنین ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *