تعمیرات, یو پی اس

تعمیر یو پی اس (UPS)+تعمیر فوری UPS |تعمیر UPS در محل

نمایندگی تعمیر یو پی اس

تعمیر یو پی اس (UPS)

انتخاب یک تعمیرگاه مناسب برای سپردن تعمیر دستگاه های الکترونیکی و برقی کمی سخت بنظر می آید. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که زمانی که قصد دارید تعمیر دستگاه برقی خود را انجام دهید، ترجیح بدهید فرآیند تعمیر دستگاه شما توسط یک مجموعه ی حرفه ایی و کاربلد صورت بگیرد. ما در مجموعه ی انرژی پردازان سولار صنعت با تشکیل کادر حرفه ایی و مهندسین با تجربه در حوزه ی تعمیر دستگاه های یو پی اس، تلاش کرده ایم همواره خدماتی مناسب و با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهیم. جهت تعمیر دستگاه یو پی اس خود می توانید با شماره تماس واحد تعمیر تماس بگیرید و فرآیند تعمیر دستگاه خود را آغاز کنید.

 

برای تعمیر انواع دستگاه های یو پی اس ایرانی و خارجی با قیمت مناسب با شماره تماس 77628000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی رسمی تعمیر انواع دستگاه های یو پی اس با انواع برند های یو پی اس ایرانی و خارجی با سابقه ی چندین ساله است که به کمک مهندسین متخصص در امر تعمیر یو پی اس و استابلایزر، با به کارگیری به روزترین اطلاعات در زمینه تعمیرات، توانایی تعمیر انواع دستگاه های یو پی اس و استابلایزر را دارد. این شرکت توانایی تعمیر انواع مدل های دستگاه یو پی اس و برند های مختلف این دستگاه هایی چون APC، Eaton ، Masterguard ، Delta ، Makelsan ، Mac power ، Piller ، Riello ، GE، فاران، فاراتل و …. را دارد.

 

 

تعمیر ups

 

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که در صورت اختلال در دستگاه یو پی اس خود بهتر است آن را تعمیر نمایید یا دستگاه جدیدی را جایگزین دستگاه قبلی خود کنید؟

در گذشته به دلیل پایین بودن هزینه ها و مناسب بودن قیمت تجهیزات الکترونیکی، در صورتی که مشکلی برای دستگاه های برقی شما پیش می آمد شاید ترجیح می دادید که به جای فرآیند تعمیر دستگاه قدیمی خود، دستگاه نو و جدیدی را خریداری کنید و آن را جایگزین تجهیزات برقی قدیمی و خراب خود کنید. اما با گران شدن هزینه های خرید تجهیزات الکترونیکی و برقی، توجهی ویژه به فرآیند تعمیر دستگاه های برقی از جمله تعمیر UPS شده است. شما می توانید با پرداخت هزینه ایی جزئی ایرادات دستگاه خود را برطرف کنید و با این راهکار هزینه های خود را کاهش دهید. اما نکته ی مهمی که باید در زمان تعمیر دستگاه UPS خود در نظر بگیرید این است که تعمیر آن را به شرکتی بسپارد که بصورت تخصصی بتواند ایرادات دستگاه شما را رفع نماید.

 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت بصورت تخصصی در زمینه ی تعمیر دستگاه های UPS فعالیت دارد و این شرکت با ایجاد واحدی مجزا و با به کارگیری مهندسین فوق حرفه ایی در زمینه ی برق دستگاه یو پی اس شما را عیب یابی خواهد کرد و با قیمت مناسب و استفاده از قطعات اورجینال دستگاه یو پی اس شما را با هر برندی که باشد تعمیر می کند.

 

فرآیند تعمیر یو پی اس-سولار صنعت

 

 

سولار صنعت، مجهزترین مرکز تعمیر یو پی اس UPS

همواره انتخاب مرکز مناسب و مطمئن برای تعمیر قطعات الکترونیکی شما شاید امر دشواری بنظر برسد. ما در شرکت سولار صنعت با استخدام متخصصین حرفه ایی و به کارگیری جدیدترین متد ها در زمینه ی تعمیر انواع دستگاه های یو پی اس ایرانی و خارجی تلاش کرده ایم تا شما بتوانید با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن دستگاه یو پی اس خود را تعمیر نمایید. شما می توانید برای دریافت مشاوره برای تعمیر دستگاه یو پی اس خود با هر برندی، با شماره تماس 77628000-021 تماس حاصل فرمایید و دستگاه خود را با قیمت مناسب، در سریع ترین زمان ممکن و کیفیتی مناسب تعمیر کنید.

کارشناسان ما در تلاش اند با بهره گیری از دانش های نوین و مهارت خود، دستگاه های شما را در کوتاه ترین زمان ایراد دستگاه شما را شناسایی و به تعمیر آن بپردازند و بهترین خدمات را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند. کافیست با شماره تماس مجموعه تماس بگیرید و همکاران ما پس از اعلام نوع دستگاه شما را برای بهترین روند تعمیر راهنمایی می کنند.

 

 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی رسمی تعمیر انواع دستگاه های یو پی اس با برند های یو پی اس خارجی و ایرانی می باشد که هر روزه آماده پاسخگویی برای رفع مشکلات دستگاه های مشتریان خود است. با ثبت سفارش تعمیر دستگاه خود با شماره تماس 77628000-021 تماس بگیرید.

 

 

 

این نکته را به خاطر داشته باشید از آن جایی که یو پی اس و استابلایزر سیستم های نسبتا حساسی هستند و تعمیر چنین دستگاه هایی بسیار سخت می باشد و دستگاه ها و تجهیزاتی که به آن ها متصل می شوند گران قیمت و بسیار حساس می باشند، فردی که قصد تعمیرسیستم ها و تجهیزات حساس الکترونیکی  را دارد باید به خوبی دوره دیده باشد و بر امورسرویس و تعمیر مسلط باشد.

مجموعه انرژی پردازان سولار صنعت متشکل از کارشنارشناسان حرفه ایی در زمینه تعمیر انواع دستگاه های یو پی اس، باتری یو پی اس و …  در تلاش است تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل دستگاه یو پی اس شما را شناسایی کند و آنها را برطرف سازد. برای تماس با واحد تعمیرات با شماره تماس 77628000-021 تماس بگیرید.

 

راهنمای-تعمیر-یو-پی-اس

 

 

تعمیرات یو پی اس برای مشتریان شرکت سولار صنعت به 2 صورت امکان پذیر است.

 

1- تعمیر یو پی اس در محل 

بعد از تماس شما با واحد تعمیرات شرکت انرژی پردازان سولار صنعت و دریافت آدرس دقیق، یکی از کارشناسان واحد فنی به محل شرکت شما اعزام می شود. پس از بررسی عملکرد دستگاه ups شما و دریافت اطلاعاتی چون مدل، توان و برند دستگاه شما، در صورتی که دستگاه شما دچار آسیب و خرابی شده باشد، قطعات دستگاه شما در محل تعمیر خواهد شد. کارشناسان و متخصصین ما پذیرای تمامی پروژه های تعمیر یو پی اس با توان های بالا نیز می باشند و همچنین آمادگی سرویس و تعمیر یو پی اس های صنعتی با توان بالا را دارند. شما می توانید با اطمینان کامل سرویس و نگهداری دستگاه های خود را به ما بسپارید چرا که مهندسین و کارشناسان ما در بخش فنی تسلط کامل بر این امر را دارند.

همچنین می توانید سرویس و کنترل دستگاه های UPS خود بصورت دوره ایی و ماهانه را به شرکت انرژی پردازان سولار صنعت بسپارید.

 

 

2- تعمیر یو پی اس در واحد تعمیرات شرکت انرژی پردازان سولار صنعت

در این روش تعمیر یو پی اس، پس از تماس با واحد پشتیبانی و تعمیرات می توانید دستگاه یو پی اس خود را به محل واحد تعمیرات یو پی اس سولار صنعت ارسال کنید و پس از پذیرش دستگاه یو پی اس، کارشناسان مجموعه مشکل دستگاه شما را شناسایی میکنند و آنها را برطرف می سازند. همچنین پس از رفع مشکل دستگاه شما مجددا تست خواهد شد و در صورت برطرف شدن مشکل دستگاه شما آماده تحویل است.

 

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

انرژی پردازان سولار صنعت، تعمیرگاهی مطمئن برای کل ایران

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی رسمی فروش انواع تجهیزات برق اضطراری در ایران است که با سابقه ی چندین ساله در حوزه ی تعمیر دستگاه های برق اضطراری فعالیت دارد. با توسعه ی این شرکت و احداث واحدی مجزا برای تعمیر دستگاه های برق اضطراری، واحدی اختصاصی برای تعمیر در نظر گرفته شد که واحد تعمیرات سولار صنعت در شهر تهران است. اما مشتریان این شرکت از سراسر ایران می باشند و محدود به تهران نمی شوند و سایر شهرها و شهرستان های ایران مشتریان ما هستند.

مشتریان خارج از تهران به 2 روش می توانند تعمیر دستگاه های خود را به ما بسپارند.

  1. ارسال دستگاه بصورت زمینی یا هوایی به شهر تهران و تحویل دستگاه به واحد تعمیر انرژی پردازان سولار صنعت واقع در تهران
  2. اعزام کارشناس فنی شرکت انرژی پردازان سولار صنعت به شهر یا شهرستان مورد نظر و تعمیر دستگاه در محل

 

تعمیر یو پی اس از سراسر ایران

 

 

یو پی اس ها قابل تعمیر هستند؟

دستگاه یو پی اس یک منبع تغذیه بدون وقفه برای تامین برق اضطراری دستگاه های الکترونیکی است که اغلب دستگاه های یو پی اس قابل تعمیر هستند. همان طور که می دانید هزینه ی تعمیر UPS ها بسیار جزئی تر از پرداخت هزینه برای خرید دستگاه جدید می باشد. در صورتی که دستگاه UPS شما دچار ایرادی شده است، نگران نباشید چرا که تمامی دستگاه های یو پی اس قابلیت تعمیر را دارند و در تعداد محدود و مشکلات نادری ممکن است اختلال دستگاه با تعمیر رفع نشود. به همین دلیل بهتر است تعمیر دستگاه خود را به تیم حرفه ایی بسپارید. مجموعه سولار صنعت متشکل از مهندسین حرفه ایی در زمینه ی تعمیر انواع دستگاه های UPS می باشد و در صورت ارتباط با واحد پشتیبانی و تعمیر یو پی اس شرکت سولار صنعت به شماره تماس 77628000-021 تماس حاصل فرمایید.
بهتر است دستگاه های یو پی اس خود را بصورت دوره ایی، یا فصلی سرویس کنید تا در صورت بروز مشکل خطا ها و ایرادات پیش آمده برطرف شود.
طول عمر دستگاه های یو پی اس زیاد است و در صورت بروز مشکل قابل تعمیر هستند و باتری های یو پی اس هستند که طول عمر آنها بین 2 تا 5 سال برحسب نوع برند و توان باتری ها می باشد.

 

تعمیر یو پی اس در تهران

 

 

در صورت خرابی دستگاه یو پی اس چه کنیم؟

  1. ابتدا شما باید مطمئن شوید که دستگاه شما دچار آسیب شده است. برای این کار ابتدا باید به صفحه نمایش یو پی اس دقت کنید تا ببینید دستگاه شما دارای خطا شده است یا خیر؟
  2. اتصالات دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید که کابل های دستگاه مشکلی نداشته باشد و به منبع تغذیه و باتری ها متصل است.
  3. به صداهای دستگاه توجه کنید و در صورتی که صداهای متفاوت را میشنوید سریعا با مرکز تعمیرات دستگاه یو پی اس خود تماس بگیرید.

شرکت ایپسو گروه نمایندگی رسمی تعمیرات انواع برند های یو پی اس، و دستگاه های داخلی و خارجی است که با به کارگیری بروزترین دستگاه ها و دانش روز در سریعترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی درباره ی دستگاه یو پی اس خود با شماره تماس 77628000-021 تماس بگیرید.

 

تعمیر-یو-پی-اس-APC

 

 

روند تعمیر و سرویس انواع یو پی اس 

شما می توانید تعمیر و سرویس یو پی اس های صنعتی با توان بالا را به ما بسپارید، کارشناسان و متخصصین ما پذیرای تمامی پروژه های تعمیر یو پی اس های توان بالا می باشند.

این نکته را به خاطر داشته باشید که تعمیر و سرویس دستگاه هایی مثل یو پی اس و استابلایزر کاری سخت و بسیار حساس می باشد. شخصی که قصد تعمیر چنین تجهیزات حساس را دارد باید به خوبی دوره دیده باشد و مسلط بر امر سرویس و نگهداری، تعمیر باشد. شما می توانید با اطمینان کامل دستگاه خود را به ما بسپارید، تمامی کارشناسان و متخصصین و همکاران ما در بخش فنی مجموعه انرژی پردازان سولار صنعت تسلط کاملی برای تعمیر تمامی دستگاه های یو پی اس و استابلایزر با توان ها و ظرفیت های مختلف و همچنین برند های مختلف و مطرح دنیا دارند.

 

تعمیر-انواع-دستگاه-یو-پی-اس

 

برای تعمیر دستگاه خود کافیست با شماره تماس 77628000-021 تماس حاصل فرمایید و کارشناسان ما شما را برای تعمیر دستگاهتان راهنمایی می کنند.

 

 

روند تعمیر دستگاه های یو پی اس در محل

گروه فنی شرکت پس از دریافت آدرس دقیق در محل حاضر شده و پس از دریافت اطلاعاتی چون مشخصات دستگاه ( مدل، توان دستگاه، برند)، به شناسایی آسیب ها و علت خرابی دستگاه می پردازند و بعد از یافتن ایراد دستگاه به سرعت به تعمیر و سرویس آن می پردازند.

 

روند تعمیر دستگاه یو پی اس در مرکز تعمیر انرژی پردازان سولارصنعت

 

در این روش مراحل تعمیر دستگاه شما به شرح زیر می باشد.

  • تماس با مجموعه سولار صنعت
  • ثبت نوع دستگاه و برند و اعلام خرابی
  • ارسال دستگاه به محل تعمیرات یو پی اس شرکت
  • بررسی دستگاه و شناسایی ایراد و تشخیص راهکار برای تعمیر دستگاه
  • اعلام هزینه به مشتری برای تعمیر دستگاه
  • آغاز تعمیر و سرویس دستگاه و برطرف سازی اختلال و ایراد دستگاه
  • مرحله تست دستگاه و کنترل کردن بخش های مختلف دستگاه
  • تحویل دستگاه به مشتری

 

برای آغاز فرآیند تعمیر دستگاه خود کافیست با شماره تماس 77628000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

تعمیر یو پی اس

 

سرویس یو پی اس های سازمانی و شرکتی

همانطور که میدانید هزینه های خرید دستگاه های یو پی اس گران قیمت تر از تعمیرات دستگاه های یو پی اس می باشد. دستگاه های UPS نیازمند سرویس هایی بصورت ماهانه، فصلی و یا سالانه می باشند و در بازه های مشخصی نیاز است که یک فرد متخصص در حوزه ی تعمیر دستگاه های UPS عملکرد بخش های مختلف دستگاه را بررسی نماید و در صورت خرابی و از کار افتادن بخشی از دستگاه به سرعت تعمیر شود تا این خرابی ها هزینه های زیادی را برای مجموعه ی شما ایجاد نکنند. اگر شما دارای دستگاه یو پی اس با کاربرد های خانگی، شرکتی و سازمانی هستید، کافی است با شماره تماس شرکت تماس حاصل فرمایید و درخواست سرویس دستگاه های یو پی اس خود را ثبت نمایید تا کارشناس مربوطه به واحد تعمیر به محل دستگاه شما اعزام شود.

 

برای درخواست ثبت سفارش سرویس دستگاه یو پی اس خانگی،شرکتی و سازمانی کافی است با شماره تماس 88447000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

هزینه ی تعمیر دستگاه یو پی اس (UPS) و تعویض باتری یو پی اس 

این روز ها با گران شدن تجهیزات الکترونیکی و دستگاه های برقی، تعمیر دستگاه ها امری کم هزینه تر است. هزینه ی تعمیر یو پی اس ها در برابر خرید دستگاه جدید بسیار ناچیز به حساب می آید. شرکت سولار صنعت با ارائه ی خدمات خود با قیمت مناسب همواره در تلاش است تا در شرایط اقتصادی سخت این روزها حامی مشتریان خود باشد. هزینه ی تعمیر دستگاه های یو پی اس شما پس از کارشناسی توسط مهندسین بخش تعمیر مجموعه انجام میگردد و برای محاسبه ی هزینه میتوانید با شماره تماس 77628000-021 تماس حاصل فرمایید یا از طریق شماره تماس واتساپ به بخش فنی و تعمیر دستگاه های یو پی اس پیام دهید.

 

هزینه-تعمیر-یو-پی-اس

 

نمایندگی تعمیر یو پی اس در تهران

نمایندگی تعمیر انواع دستگاه های یو پی اس و استابلایزر شرکت سولار واقع در تهران می باشد اما مشتریان این مجموعه از سراسر ایران می باشند و شما میتوانید در هر کجای ایران که هستید دستگاه خود را با روش های مختلف به مرکز تعمیر مجموعه ی سولار صنعت ارسال فرمایید.

 

 

برای هماهنگی جهت ارسال دستگاه یو پی اس به واحد تعمیر مجموعه ی سولار با شماره تماس 77628000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

انواع برند های یو پی اس در بخش تعمیر 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت کلیه ی برند های دستگاه های یو پی اس را تعمیر می نماید. در بخش زیر برخی از این برند ها لیست شده است که در صورتی که برند یو پی اس شما خارج از برند های زیر میباشد با شماره تماس 77628000-021 تماس حاصل فرمایید و دستگاه خود را برای تعمیر به بخش تعمیر شرکت ارسال فرمایید.

 

#برند یو پی استوان
1یو پی اس APCدر تمامی توان و مدل
2یو پی اس EPCدر تمامی توان و مدل
3یو پی اس مک پاوردر تمامی توان و مدل
4یو پی اس مکلساندر تمامی توان و مدل
5یو پی اس یورونتدر تمامی توان و مدل
6یو پی اس آلجادر تمامی توان و مدل
7یو پی اس فاراندر تمامی توان و مدل
8یو پی اس فاراتلدر تمامی توان و مدل
9یو پی اس IPCدر تمامی توان و مدل
10یو پی اس Rielloدر تمامی توان و مدل
11یو پی اس Master Guardدر تمامی توان و مدل
 

 

 

(تعمیر و سرویس کلیه ی دستگاه های یو پی اس برند داخلی و خارجی در مجموعه ی سولار صنعت پذیرفته می شود و برای اطلاعات بیشتر با واحد تعمیر ما تماس حاصل فرمایید)

 

دلایل خرابی یو پی اس (UPS) و راهنمای افزایش طول عمر UPS

پیدایش خرابی در عملکرد دستگاه های الکترونیکی و برقی امری اجتناب ناپذیر است و گاهی بنابر دلایل متفاوتی و استفاده ی نا مناسب دستگاه های شما دچار آسیب می شوند. اما با رعایت اصول و استاندارد های نگهداری و همچنین استفاده ی بهینه از دستگاه ها میتوان طول عمر دستگاه های UPS را افزایش داد. در ادامه نکاتی را تهیه کرده ایم که با رعایت آنها میتوانید طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید و از بروز خرابی ها در عملکرد آنها جلوگیری فرمایید ، پس با ما همراه باشید.

  • رعایت استاندارد های نگهداری و قرار دادن دستگاه در شرایط آب و هوایی مناسب
  • جلوگیری از قرار گرفتن دستگاه یو پی اس در مکان های گرم و بدون تهویه و دمای بالا
  • رعایت نشدن اصول مناسب در هنگام اتصال دستگاه و اتصالات تجهیزات دستگاه
  • تشخیص به موقع خرابی باتری ها و سرویس آنها و عدم شارژ بیش از حد باتری ها
  • قرار ندادن اجسام رسانا در اطراف دستگاه
  • سرویس به موقع دستگاه و قرار ندادن دستگاه در مقابل تابش نور خورشید و رطوبت

 

 

تعمیر و سرویس UPS های خارجی و ایرانی 

شرکت سولار صنعت، نمایندگی تعمیر یو پی اس در تهران است که توانایی تعمیر و سرویس انواع برند های دستگاه های خارجی و ایرانی را دارد. در صورت بروز مشکل کافی است با شماره تماس 77628000-021 تماس بگیرید و پس از بیان نوع دستگاه و توان دستگاه شما، کارشناسان تعمیر راهنمایی لازم را برای تعمیر دستگاه UPS شما بیان میکنند و شما میتوانید از خدمات گسترده مجموعه ما استفاده نمایید.

مجموعه ی ما آمادگی تعمیر و سرویس تجهیزات برق اضطراری مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت های دولتی و خصوصی، فروشگاه ها و ساختمان های مسکونی و اداری و … می باشد.

سرویس دوره ایی دستگاه ها بر اساس نوع دستگاه ها متفاوت است و روند سرویس دوره ایی به این صورت است که

 

  1. عملکرد باتری های بطور کامل بررسی می شود
  2. اتصالات باتری ها بطور کامل چک و بررسی می شود
  3. اتصالات دستگاه ها مورد تست قرار می گیرد
  4. فن دستگاه، تجهیزات جانبی و… مورد تست و بررسی قرار خواهند گرفت
  5. و….
  6.  

در صورتی که دستگاه شما نیازمند تغییرات قطعات و یا تعمیر باشد، ایراد دستگاه شما مشخص می گردد و توسط تیم فنی مجموعه ، تعمیر خواهند شد.

 

مراحل-تعمیر-یو-پی-اس

 

 

تعمیر UPS APC

 

تعمیر یو پی اس برند APC

برند APC یکی از محبوبترین یو پی اس ها در سطح جهان است که کیفیت بسیار مطلوبی دارد. همان طور که اشاره کردیم مجموعه ی سولار صنعت تعمیر کننده ی انواع دستگاه های یو پی اس تولید داخلی و خارجی از جمله برند APC می باشد. اما لازم به ذکر است که مجوعه ی ما انواع قطعات اورجینال برند APC  را هم موجود دارد و اگر قطعاتی از دستگاه شما نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد می توانید آن را از ما خریداری کنید.

ردیفانواع یو پی اس های APCمدل دستگاه UPS APC
1Galaxy VMدر انواع مدل و توانها
2Easy UPS 3Sدر انواع مدل و توانها
3Symmetra PXدر انواع مدل و توانها
4Smart-UPSدر انواع مدل و توانها
5Smart-UPS RTدر انواع مدل و توانها
6Smart-UPS SRTدر انواع مدل و توانها
7Symmetra LXدر انواع مدل و توانها
8Galaxy VSدر انواع مدل و توانها
 

 

تعمیر UPS FARAN

 

تعمیر یو پی اس برند فاران Faran

یو پی اس فاران یکی از انواع یو پی اس های ساخته شده داخلی کشور می باشد که در انواع مدل ها و توان های مختلف برای مصارف گوناگون در بازار موجود است. انواع مدل های این دستگاه عبارت است از :

ردیفمدل دستگاهبرند
1یو پی اس مدل TITAN PLUSفاران
2یو پی اس مدل DURABLEفاران
3یو پی اس AEG مدل PROTECT PLUSفاران
4یو پی اس AEG مدل PROTECT 4فاران
5یو پی اس مدل TRUSTفاران
6یو پی اس مدل Blazer Plusفاران
7یو پی اس مدل GALAXY Double IGBTفاران
8یو پی اس مدل GALAXY SCRفاران
9سایر مدل ها
 

شما میتوانید تعمیر دستگاه یو پی اس فاران خود را به حرفه ایی ترین متخصصین در زمینه ی تعمیر یو پی اس بسپارید و برای تحویل دستگاه خود کافیست با شماره تماس 77628000-021 یا واتساپ تماس حاصل فرمایید.

 

 

تعمیر UPS Faratel

 

تعمیر یو پی اس برند فاراتل Faratel

دستگاه یو پی اس برند فاراتل یکی دیگر از برند های داخلی کشور میباشد که دستگاه فاراتل با هر کاربرد و توانی را میتوانید برای تعمیر و سرویس دوره ایی به متخصصین شرکت سولار صنعت بسپارید. مجموعه ی ما در تلاش هست تا با مناسب ترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن دستگاه های شما را تعمیر نماید.

در ادامه برخی از برند مدل های دستگاه فاراتل را در لیستی آماده کرده ایم و شما میتوانید برای تعمیر دستگاه یو پی اس و استابلایزر برند فاراتل خود با شماره تماس 88447000-021 تماس حاصل فرمایید.

ردیفمدل دستگاهبرند
1یو پی‌ اس LIFT200 مخصوص آسانسورفاراتل
2یو پی‌ اس LIFT80 فاراتلفاراتل
3یو پی‌ اس سری DSS مدل DSS 1500PWفاراتل
4یو پی‌ اس سری DSS مدل DSS1500P-RTفاراتل
5یو پی اس سری ونوس مدل VENUS1300فاراتل
6یو پی اس سری Cadillac مدل CAD10KX1-RT-4Uفاراتل
7یو پی اس سری DSS مدل DSS3000X48V-RT-3KWفاراتل
8یو پی اس سری DSS مدل DSS2000X-RTفاراتل
9یو پی اس سری DSS مدل DSS1500X-RTفاراتل
10یو پی اس سری SFR مدل SFR5000-DT-BLKفاراتل
11یو پی اس سری SFR مدل SFR3000-DTفاراتل
12یو پی اس سری SDC مدل SDC3000X-RTفاراتل
13یو پی اس سری SDC مدل SDC2000X-RTفاراتل
14یو پی اس سری SDC مدل SDC1500X-RTفاراتل
15یو پی اس سری SDC مدل SDC6000X-RT-3Uفاراتل
16یو پی اس سری SSP مدل SSP3000X-RTفاراتل
17یو پی اس سری SDC مدل SDC2000X-RT-PLUSفاراتل
18سایر دستگاه های یو پی اس فاراتل
 

 

 

 

تعمیر UPS tescom- تعمیر یو پی اس تسکام

 

تعمیر یو پی اس برند تسکام

اگر برای تامین برق اضطراری خود دستگاه UPS از برند تسکام را خریداری کرده اید، می توانید برای اقداماتی از جمله سرویس دوره ای دستگاه UPS تسکام خود و یا تعمیر UPS با واحد فنی مجموعه تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

تعمیر UPS Delta

 

تعمیر یو پی اس برند دلتا

یکی از برند های تولید کننده دستگاه UPS، برند دلتا می باشد. یو پی اس های برند دلتا در بازار نسبتا پرفروش بوده و بسیاری از افراد برای خرید دستگاه تامین کننده ی برق اضطراری خود این دستگاه را خریداری کرده اند. در صورتی که دستگاه شما نیازمند تعمیر و یا سرویس دوره ای می باشد، می توانید تعمیرات دستگاه خود را به ما بسپارید.

 

 

تعمیر یو پی اس 3 فاز و صنعتی

یو پی اس های 3 فاز که بیشتر در مشاغل صنعتی کاربرد دارند، از برق 3 فاز تغذیه می کنند. این مدل یو پی اس ها در مشاغل صنعتی و کارخانجات کاربرد فراوانی دارد. یو پی اس های 3 فاز نیز نیازمند سرویس و بازدید های دوره ایی می باشد. همچنین به دلیل نوسان های بازار و افزایش قیمت های دستگاه ها، انتخاب یک تعمیرگاه مناسب برای تعمیر و سرویس دستگاه های شما بسیار اهمیت دارد. شما میتوانید برای تعمیر یو پی اس های 3 فاز خود با شماره تماس 77628000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

برای تعمیر انواع یو پی اس های تک فاز و 3 فاز با شماره تماس 77628000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

تعمیر یو پی اس تجهیزات پزشکی و بیمارستانی 

استفاده از دستگاه های یو پی اس برای مشاغلی مانند پزشکی، بیمارستان ها و کلینیک های درمانی و زیبایی بسیار اهمیت دارد دستگاه های UPS همانطور که میدانیم نیازمند سرویس های دوره ایی می باشد و همچنین گاهی ممکن است این دستگاه ها نیازمند تعمیر باشند. شما میتوانید تعمیر دستگاه یو پی اس خود به کارشناسان تعمیر ما بسپارید.

 

شرایط استاندارد برای نگهداری دستگاه های UPS

برای نصب و راه اندازی مجدد دستگاه های یو پی اس و استابلایزر و همچنین افزایش طول عمر دستگاه، باید محل نگهداری دارای شرایط خاصی باشد. از جمله این شرایط می توان موارد زیر اشاره کرد:

  •  رطوبت :

رطوب باعث خرابی دستگاه می شود پس محیطی که دستگاه در آن نصب می شود باید خشک و عاری از هرگونه رطوبت و آب باشد.

 

  •  دما :

دما نیز از دیگر عوامل موثر در روند کارکرد دستگاه می باشد، اگر دمای محیط از حد استاندارد فراتر برود باعث کاهش عملکرد دستگاه شده و پس از مدتی باعث خرابی آن می شود.

 

  •  تابش نور خورشید :

دستگاه باید به دور از تابش مستقیم نور خورسید باشد.

 

  • محل قرار گیری دستگاه :

یو پی اس و استابلایزر باید به دور از مواد اشتعال زا نگه داری شوند پس محلی که دستگاه قرار است نصب شود را باید با دقت انتخاب کرد.

 

تعمیر-یو-پی-اس-در-محل

 

مشکلات دستگاه های یو پی اس

در صورت رعایت نکردن شرایط فوق، قطعات داخلی دستگاه ها مانند مدار هایBypass ، Inverter، شارژر، برد ها، اتصالات، فن دستگاه دچار آسیب و نقص در عملکرد شوند.

همچنین از کار افتادن فن یو پی اس، موجب افزایش دمای داخلی دستگاه می شود و در نهایت به برد ها و قطعات داخلی یو پی اس آسیب می رساند.

باتری های یو پی اس نیز به شرایط محیطی خاصی برای نگه داری نیاز دارند و در صورت رعایت نکردن آن استاندارد ها، باتری نیز خراب می شود. سولفاته شدن باتری از جمله آسیبی می باشد که باعث تخریب سلول داخلی باتری می شود. در زمان سولفاته شدن، الکترولیت های باتری می شکنند و یون های سولفور تبدیل به بلور می شوند. این بلور ها به سمت صفحات سربی باتری رفته و در آنجا کریستال های سولفات سرب را تشکیل می دهند. بعد از مدتی و با گذشت زمان این کریستال ها بزرگ تر می شوند تا جایی که صفحات سرب را می پوشانند. پوشانده شدن صفحات سرب به وسیله کریستال های سولفات باعث کاهش راندمان کلی باتری و همچنین کاهش توانایی ذخیره سازی آن می شود.

باید دقت داشته باشید که باتری یو پی اس دستگاه های یو پی اس را در زمان مناسب تعویض کنید تا خرابی باتری منجر به آسیب های جدی به دستگاه شما نشود.

عمده ی مشکلات ایجاد شده در یو پی اس ها مرتبط با ارور های نمایش داده شده در نمایشگر یو پی اس ، مشکلاتی در زمینه اتصالات دستگاه ها و ایجاد صداهای نا به هنجار در زمان کار دستگاه می باشد. بهتر است در زمان بروز هر کدام از مشکل ها سریعا با یک تعمیرگاه مناسب در زمینه ی خدمات یو پی اس تماس حاصل فرمایید تا با برطرف کردن مشکل، هزینه ها نیز کاهش پیدا کند. 

 

 

رایج ترین ایرادات و مشکلات  در دستگاه های یو پی اس (UPS)

در ادامه رایج ترین ایرادات بوجود آمده در دستگاه یو پی اس را برای شما دسته بندی کرده ایم که رایج ترین آنها عبارتست از :

 

  • 1- دستگاه یو پی اس شما روشن نمی شود.

در این مورد خطا باید کابل های ورودی، فیوز های دستگاه یو پی اس، برد دستگاه و برد صفحه نمایش بصورت دقیق بررسی شود.

 

  • 2- دستگاه روشن می شود اما خروجی ندارد.

در این مورد ایراد رایج در دستگاه نیاز است که اتصالات دستگاه، اینورتر ، فیوز های خروجی، اتصالات باتری دستگاه بصورت کامل بررسی شود.

 

  • 3- اگر باتری یو پی اس شما شارژ نشود.

در این مورد ایراد دستگاه باید اتصالات باتری UPS، کابل ها، فیوز و اتصالات بخش شارژ باتری بصورت کامل بررسی شود.

 

  • 4- نمایش ارور بر روی صفحه نمایشگر دستگاه.

در این روش نیاز است که برد اصلی دستگاه، ساختار اتصالات و مدار دستگاه، اتصالات باتری، ساختار و عملکرد فن دستگاه، سنسور ها و اتصالات قطعات بر روی برد دستگاه بررسی شود و همچن عملکرد دستگاه از لحاظ وجود بار اضافی کنترل شود.

 

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

 

تعمیر قطعات داخلی دستگاه های یو پی اس (UPS)

در صورتی که قطعات داخلی یو پی اس و استابلایزر دچار آسیب و خرابی شدند، قطعات معیوب باید به سرعت تعویض و دستگاه تعمیر شود. تعویض نکردن به موقع هر کدام از این قطعات مانند بردها، مدارها، فن دستگاه، باتری‌هاو … موجب خرابی و نقص در عملکرد دستگاه شما می شود.
برای جلو گیری از هر گونه ایراد و آسیب دیدگی دستگاه شما می توانید به صورت فصلی و یا هر 6 ماه به کمک متخصصین ما چک و تست شوند تا از کارکرد درست و صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

 

ups-repair

 

 

نصب و راه اندازی یو پی اس و استابلایزر

شما می توانید با شماره گیری 88447000-021 با بخش فنی مجموعه سولار صنعت تماس حاصل فرمایید. مشاورین و متخصصین مجرب ما آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند . کارشناسان بخش فنی با بررسی و تست دستگاه و عیب یابی و شناسایی آسیب های آن پس از 48 ساعت همکاران ما نقص دستگاه و علت خرابی آن را به شما اطلاع خواهند داد. پس از اعلام هزینه تعمیر و تایید شما به سرعت به تعمیر دستگاه می پردازند.
در برخی موارد دستگاه قابل تعمیر نخواهد بود، در این صورت شما می توانید با مشاورین ما در بخش فروش جهت خرید یو پی اس و استابلایزر جدید مشاوره بگیرید.

 

 

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

نصب-و-راه-اندازی-یو-پی-اس

 

نگاهی به خدمات شرکت سولارصنعت در زمینه ی تعمیر UPS

مجموعه ی سولار صنعت به همراه کادر مجرب و متخصص در زمینه ی تعمیر ، انواع دستگاه های UPS با سایر برندهای ایرانی و خارجی را در سریعترین زمان ممکن تعمیر می نماید و در تلاش است تا بتواند رضایت مشتریان خود را با سرویس با کیفیت و خدمات عالی جذب نماید. در ادامه قصد داریم برخی از خدمات شرکت را در حوزه تعمیر به شما کاربران و مشتریان عزیز معرفی کنیم.

 

  • برطرف سازی و حل مشکلات ترانس دستگاه UPS
  • برطرف سازی و ایرادات مدار BYPASS
  • رفع ایرادات و مشکلات مدار INVERTER
  • رفع ایرادات و مشکلات مدار PFC
  • برطرف سازی ایرادات مدار SPS
  • رفع ایرادات و تعویض خازن های AC
  • احیا باتری ، کالیبراسیون و ایرادات مربوط به شارژ باتری های یو پی اس
  • اتصالات داخلی دستگاه UPS
  • عملکرد باتری
  • برطرف سازی ایرادات و تغییر حالت از برق شهری به باتری UPS
  • تاخیر دستگاه در حالت سوییچ شدن از حالت برق شهری به باتری
  • برطرف سازی ایراد و تعویض قطعات MOSFET و IGBT
  • و …..

 

 

آیا خودمان می توانیم دستگاه یو پی اس خود را تعمیر کنیم ؟

تعمیر دستگاه یو پی اس (UPS) فرایندی تخصصی است و برای تعمیر دستگاه لازم است که نوع دستگاه و برند دستگاه UPS را به خوبی بشناسید تا بتوانید ایراد دستگاه را برطرف کنید. هر دستگاه یو پی اس شامل قطعات مختلفی می باشد که در صورت نا آشنا بودن و ندانستن کاربرد قطعات و عملکرد آنها نمی توانید دستگاه خود را تعمیر کنید. شرکت سولار صنعت شرایطی را فراهم کرده است که شما مشتری عزیز بتوانید دستگاه خود را با قیمتی مناسب و در زمانی کوتاه تعمیر نمایید و نگران خرابی دستگاه خود نباشید.

 

احیا باتری ups

 

تعمیر و احیا باتری یو پی اس در فرآیند تعمیر دستگاه های یو پی اس

تعمیر یا همان احیا باتری یو پی اس، روشی برای استفاده مجدد از باتری های یو پی اس است که گاهی یتواند باعث شود که باتری شما به عملکرد سابق خود برگردد. اما توجه داشته باشید که اگر باتری شما مدت زیادی است که استفاده میشود و باتری تعداد دفعات زیادی شارژ و دشارژ شده باشد و یا آسیب های جدی به باتری وارد شده باشد، امکان احیا مجدد باتری وجود ندارد. شما میتوانید با تماس با شماره تماس 77628000-021 و صحبت با مشاوران واحد تعمیرات دستگاه های یو پی اس بصورت رایگان مشاوره جهت تعمیر باتری و دستگاه یو پی اس خود بگیرید.

 

احیا-باتری-یو-پی-اس

دیدگاهی در مورد “تعمیر یو پی اس (UPS)+تعمیر فوری UPS |تعمیر UPS در محل

  1. اراد گفت:

    بسیار عالی موفق باشین

  2. محمد گفت:

    مرسی از خدمات خوبتون

  3. علی گفت:

    موفق باشد بسیار عالی

  4. حمید گفت:

    کامل و دقیق

  5. فرید گفت:

    کارشتاسانتون بسیار حرفه ای هستند

  6. دانیال گفت:

    بسیاررررر کاربردی

  7. احمد گفت:

    با چه شماره ای میتونم تماس بگیرم؟

  8. سمیرا گفت:

    سلام وقت بخیر.
    دستگاه یو پی اس من دچار مشکل شده است، برای رفع مشکل باید چه کاری انجام بدم؟

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز.
      با واحد پشتیبانی در تماس باشید تا شما رو کارشناسان مجموعه راهنمایی کنند. تلفن 88447000-021

  9. عباس گفت:

    سلام من از خدمات تعمیر یو پی اس شما بسیار راضی بودم و به دوستان هم پیشنهاد میکنم
    خیلی زود کار تعمیر انجام شد

  10. Sara گفت:

    از خدمات شما استفادا کردم ، خیلی عالی و با کیفیت

    1. elham web گفت:

      ممنون دوست عزیز، خوشحال هستیم که رضایت داشتید.

  11. Ahmadreza گفت:

    سلام من یه یو پی اس برند فاراتل دارم، دچار مشکل شده، این برند دستگاه رو هم تعمیر میکنید؟

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر.
      بله، لطفا با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید کارشناسان واحد تعمیر شمارو راهنمایی کنند برای تعمیر دستگاهتون

  12. mehrdad گفت:

    روی صفحه نمایشگر من ارور نمایش داده میشه ، چجوری میتونم حلش کنم؟

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز، ارور نمایش داده چه اروری هست؟
      با واحد پشتیبانی تماس بگیرید یا از طریق واتساپ پیام بدید تا خطا دستگاه شما بررسی بشه. موفق باشید

  13. Shojaei گفت:

    سلام من یو پی اس برند Apc دارم ، مشکل خورده این دستگاه، بهم گفتن مشکل از اتصالاته ، شما تعمیر در محل هم دارید که داخل مقاله اومده؟

    1. elham web گفت:

      سلام جناب شجاعی، بله ولی با شماره شرکت تماس بگیرید راهنماییتون میکنند.

  14. milad گفت:

    سلام ، من یه دستگاه مدل مکلسان– 2200 VA دارم ایراد پیدا کرده، چند روز طول میکشه تعمیر بشه؟

  15. Saleh گفت:

    من دستگاهم در زمان کار کردن صداهای غیرمعمولی ازش ایجاد میشه ، برند فاراتل هست، این مورد ایراد حدود هزینش چقدره و چقدر زمان میبره تعمیرش؟

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز. دستگاه شما توسط مجموعه ما قابل تعمیر هست. با شماره تماس شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان بخش تعمیر راهنمایی کنند شما رو. موفق باشید.

    2. مهدی گفت:

      دستگاه باید از نظر نرمال بودن ولتاژ خروجی بررسی یشه و بعد با چک کردن بردهای مربوطه اعلام هزینه صورت بگیره

  16. Bitayavari گفت:

    پن هفته پیش دستگاهم رو دادم به مجموعتون ، از خدماتتون راضی بودم واقعا

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز.
      خوشحالیم که رضایت داشتید.

  17. hamidi گفت:

    من محل دستگاهم بوشهر هست، شما تعمیر دستگاه از شهرستانم قبول میکنید که بفرستیم دستگاه رو؟

    1. elham web گفت:

      سلام وقت بخیر. بله دوست عزیز. با شماره تماس شرکت تماس بگیرید.

  18. Karimi گفت:

    من از خدماتتون خیلی راضی بودم ، قیمت هاتون مناسبه

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز، ممنونیم از شما

  19. basir گفت:

    واقعا قیمت های شما مناسب هست ، تازه دستگاهم رو داده بودم برای تعمیر به شرکت شما و قیمتاتون نسبت به جاهای دیگه مناسب بود و من دنبال جای مطمئن بودم ، اولین بار بود از خدمات شما استفاده کردم و عالی بود

  20. Hashemi گفت:

    خیلی کامل توضیح داده بودید مرسی

  21. علی ب گفت:

    واحد تعمیر دستگاه های ups کجا هست ؟ تهرانید شما ؟

    1. elham web گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست عزیز محل شرکت ما تهران است و سمت خیابان شهید بهشتی هست. اما خدمات ما برای تمامی شهرستان های ایران هست و شما هر کجای ایران باشید دستگاه ها و باتری ها برای شما ارسال میشود.

  22. Ghazi گفت:

    همه مدل دستگاه ها رو شما تعمیر میکنید ؟

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز . بله تعمیرات انواع برند ها انجام میشه و میتونید برای اطلاعات بیشتر یا به واتساپ پیام بدید و یا با شماره 88447000-021 تماس بگیرید.

  23. ghasemi گفت:

    سلام وقت بخیر
    تعمیر دستگاه های Apc هم انجام میدید و قطعات اصل Apc رو موجود دارید ؟

    1. elham web گفت:

      سلام بله دوست عزیز . هم تعمیر و هم قطعاتی که نیاز به تعمیر و یا تعویض باشند موجود است. لطفا با واحد تعمیرات شرکت تماس بگیرید. 88447000-021

  24. Ghasemi گفت:

    برای ارسال دستگاه به کدوم ادرس باید دستگاه ارسال بشه ؟

    1. elham web گفت:

      سلام وقت بخیر، خیابان شهید بهشتی، میرعماد. با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

  25. shahab گفت:

    من ups کرکره برقیم ایراد پیدا کرده، میخواستم بدونم هزینه ی تعمیر چقدر هست؟

    1. elham web گفت:

      سلام وقتتون بخیر.
      با شماره تماس های شرکت تماس بگیرید.

  26. شهرابی گفت:

    سلام وقت بخیر.
    لوازم جانبی یو پی اس APC رو هم موجود دارید ؟ دستگاهم ایراد داره و میخواستم بدونم قطعات شما اورجینال هست؟

  27. اشکان گفت:

    سلام من تعمیر ups ام رو شرکت شما انجام دادم از کیفیتتون راضی بودم ممنون

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز
      ممنونیم از شما که ما رو انتخاب کردید.

  28. امیر گفت:

    سلام تعمیر کار تو منطقه بندر جاسک هم دارید؟

  29. ali91 گفت:

    من دو تا دستگاه apc دارم که برای تعمیر میخواستم بفرستم و شهریار هستم. قطعات دستگاه رو بصورت اصل دارید اگر نیاز به تغییر قطعه ایی باشه؟

    1. elham web گفت:

      سلام وقت بخیر. هم تعمیر یو پی اس برند apc توسط شرکت پذیرفته میشود و هم قطعات و اکسسوری های این برند موجود است.

  30. یاوری 22 گفت:

    سلام
    من دستگاه یو پی اس ام خود به خود خاموش میشه، ایرادش چیه ؟
    برند دستگاهم فاراتل هست

  31. shahab گفت:

    من دستگاهم APC 40کاوا ، میخواستم باتری هاشو تعویض کنم و اینکه دستگاهم سرویس بشه، شما باتری ام موجود دارید که کار تعویض باتری و … ام خوتون انجام بدید؟

    1. elham web گفت:

      سلام بله دوست عزیز، یا از طریق واتساپ و یا شماره تماس شرکت تماس بگیرید

  32. na گفت:

    من یو پی اس کرکره برقیم نیاز به تعمیر داره. شرایط تعمیر دستگاه به چه صورته؟

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز
      با شرکت تماس بگیرید و ایراد دستگاهتون رو بفرمایید و دستگاه رو باید به واحد تعمیر ارسال کنید.

  33. شرکت باقری گفت:

    سلام شما ups صنعتی ام تعمیر میکنید؟ من دستگاهم یزد هست
    چجوریه روند تعمیر؟

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز ، بله
      کلیه ی دستگاه های UPS ، استابلایزر در همه مدل ها و کاربرد ها توسط مجموعه ما قابل تعمیر هست و با شرکت تماس بگیرید برای تحویل دستگاه و تعمیرات

  34. kamal46 گفت:

    سلام . مدت زمان تعمیر دستگاه چقدره؟

    1. elham web گفت:

      سلام وقت بخیر. با واحد تعمیر ما در ارتباط باشید و اینکه پس از ارسال دستگاه به شرکت و کارشناسی دستگاه هزینه و مدت زمان اعلام میشه خدمتتون

  35. shayan گفت:

    سلام
    دستگاه من برند ایرانیه و صدای دستگاه تغییر کرده، چند روز طول میکشه تا دستگاهم تعمیر بشه؟

  36. Sharfi zade گفت:

    سلام.
    من یه یو پی اس برند خارجی ای پس سی داشتم که تعمیرش رو سپرده بودم به یه شرکت دیگه بعدا متوجه شدم اون شرکت تعمیر دستگاه من رو داده بودن ب شما.
    من از شما جدیدا باتری یو پی اس خریداری کردم که واقعا از خرید از شما راضی هستم و بسیار خدمات با کیفیت دارید و فوق العاده حرفه ایی ، خواستم ازتون تشکر کنم

  37. مرادی گفت:

    سلام من صفحه نمایش ups ام از کار افتاده، قابل تعمیره؟

    1. elham web گفت:

      سلام با شماره تماس بخش تعمیر، تماس بگیرید.

  38. Yazdani گفت:

    من دستگاهم یکدفعه از کار افتاد و چیزی روی نمایشکر دستگاه نشون داده نمیشه ؟ علت چیه؟ دستگاه یو پی اس ام قابل تعمیره؟

  39. کثیریان گفت:

    سلام من شهرستان هستم.دستگاهم رو میخواستم تعمیر کنم. از شهرستان هم دستگاه قبول می کنید؟

    1. elham web گفت:

      سلام وقت بخیر.
      بله میتونید با شماره تماس شرکت تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ اطلاعات دستگاهتون رو بفرستید و بعد دستگاه رو به واحد تعمیر ارسال بفرمایید.

  40. شهاب گفت:

    سلام دستگاه های یو پی اس چند بار قابل تعمیر هستن؟

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز. دستگاه های یو پی اس قابل تعمیر هستند و بستگی به نوع خرابی و کیفیت دستگاه شما داره، اگر دستگاهتون مشکلی داره برای تعمیر با واحد تعمیر تماس بگیرید و راهنماییتون می کنند بر اساس نوع دستگاه شما

  41. علی رضا باقری گفت:

    Ups واسه لوازم خونه ام دارید ؟ تلویزیون و کامپیوتر

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز، بله هم UPS برای خرید موجود هست و برای خرید با واحد فروش تماس بگیرید.اگر UPS شما نیاز به تعمیر دارد می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

  42. Mazageri60 گفت:

    برای ارسال از شهرستان باید چجوری هماهنگ کنیم ؟

  43. شهاب گفت:

    قطعات APC رو موجود دارید؟

  44. Habib گفت:

    من ups برند apc دارم، از دستگاه صدای بوق ممتد بلند شد، علتش چیه؟

    1. Yalda گفت:

      سلام مجموعه ی شما قرار داد سرویس و تعمیر هم بصورت سالانه میبندن با شرکت ها؟

  45. Shahram b58 گفت:

    تعمیر ups صنعتی ام انجام میدین ؟

  46. Alilotfi گفت:

    سلام ، من بوشهرم ، دو تا ups ۱۰۰ کاوا دارم ک باتری ام میخواستم ، از شهرستان هم دستگاه قبول میکنین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *