یو پی اس

 یو پی اس socomec

 یو پی اس socomec

 یو پی اس socomec

یو پی اس socomec در کمپانی سوکومِک که یک شرکت و گروه مستقل صنعتی با 3200 نیروی کار و بیش از 27 شرکت وابسته در جهان می باشد در سال 1922 تاسیس شد . تجهیزات ، توزیع ، کنترل ، حفاظت و همچنین بهبود کیفیت توان در برق فشار ضعیف از تولیدات این شرکت است باتری یو پی اس سوکومک یک سیستم مجهز به مدار قطع و وصل است . باتری ها منبع ذخیره انژری هستند که بیش تر دستگاها با آن ها کار می کنند . باتری انواع مختلفی دارند که یکی دارند که یکی آنها یو پی اس می باشد . باتری های یو پی اس از نوع سرب اسیدی یا سیلد اسید می باشند و اینها از بهترین نوع آن می باشد . این روزها از باتری های یو پی اس سوکومک استفاده فراوانی می شود . باتری های یو پی اس برعکس باتری های ماشین باید در جای ثابت قرار گیرند .

سیستم یو پی اس

یو پی اس برق 220 ولت شهری را به برق مورد نیاز سرور تبدیل می کند.و ازیک تا شانزده باتری تغذیه می کند . که بستگی به تعداد باتری و ولتاژ از ده دقیقه تا 3 ساعت روشن نگه می دارد . یو پی اس دو مدل دارد ، راکمند یا دیواری که در داخل خوده سرور یا باکس مخصوص قرار دارد . برای مصارف عادی که نیمی از مصارف را تشکیل می دهد یو پی اس های 500تا 2000 ولت آمپر بیشترین استفادهرا دارند . که 3تا 5 سال عمر مفید دارد عمر مفید باتری یو پی اس هشت سال است . یو پی اس ها در برابر نوسانات قطع برق شهری از اس وسایل حساس محافظت می کند . یو پی اس ها یک منبع انرژی هستند که برق های متناوب و گاها را مستقیم در خود در ذخیره می کند . ذخیره انرژی در باتری ها نیز قابل شارژ مجدد خاصی انجام می شود . انواع ترانس بیس یو پی اس هم وجود دارد که دارای نویز های و حرارت زیاد هستند و معمولا کمتر استفاده می شوند . بویژه این نوع یو پی اس هانیز کمتر مورد استفاده قرار می گیرد .

مزایای خرید یو پی اس

مزایای خرید یو پی اس socomec این است که مشکلات برق را نیز ممکن است و در هر روز اتفاق می افتد . رعد و برق در برابر خطوط برق و ایستگاه  های الکترونیکی می تواند منجر به صدمات اساس به تجهیزات الکترونیکی و حتی کاربران خانگی و تجاری شود . یو پی اس به معنای برق اضطراری است . یو پی اس یک دستگاه محافظ قدرت دریافتی را جهت دریافتی را جهت پذیرش پارامتر ها تنظیم خواهد کرد و هم چنین قدرت محدودی را به هنگام قطع برق فراهم خواهد نمود . این دستگاه عملکردهایی نیز دارد که جهت محاظت از تقریبا تمام وسایل الکترونیکی طراحی شده است دلیل اینکه چرا این دستگاه  اینقدر مهم است شاید این که به درک بهتر قدرت برق کمک میکند . دیگر مشکلات رایج قدرت می تواند موج های بلند باشد این جایی است که ولتاژورودی به سرعت می پرد فروش یو پی اس می تواند به رفع اکثر مشکلات قدرت برق کمک می کند . یک یو پی اس شیوه های بسیار مواد استفاده قرار میگیرد . به خاطر این توضیح ما از یک کامپیوتر استفاده خواهیم کرد به عنوان مثالی از کاربرد معمولی یو پی اس است .

انواع یو پی اس

تولید کننده های یو پی اس socomec با در نظر گرفتن نیاز مشاغل به تولید انواع یو پی اس اقدام می کند . در ادامه مطلب با انواع آن آشنا می شویم. یو پی اس ها انواع مختلفی را دارند که آن ها را از لحاظ فناوری و معماری دسته بندی کرده که درباره هریک توضیح خواهیم داد .

  • مدل آفلاین (OFFLINE)
  • مدل آنلاین (ONLINE)
  • انواع مدل لاین اینتر اکتیو (LINE INTERACTIVE)

یو پی اس آفلاین

و پی اس آفلاین اینگونه کار می کند که دستگاه مصرف کننده به صورت مستقیم به یرق شهری متصل می شوند . دستگاه یو پی اس آفلاین زمانی قعال می باشند که دچار قطعی برق شوید . در چنین شرایطی دستگاه مصرف کننده از یو پی اس تغذیه خواهد کرد و مجدد منبع برق شما نیز باز خواهد گشت و شما می توانید به کار خود به راحتی ادامه دهید. بنابراین اگر هدف شما از خرید یو پی اس این است که بتوانید تامین برق بی وقفه ای را برای خود به وجود آورید می توانیم بگوییم که یو پی اس مدل آفلین یک انتخاب مناسب برای شما می باشد . البته نکته ای که لازم است درباره این مدل از دستگاه های یو پی اس به شما بگوییم این است که مدل آفلاین کیفیت قابل قبولی برای توان خروجی ندارد و به همین خاطر است که تولید ان در حال حاضر محدود شده  است .

یوپی اس مدل آنلاین (ONLINE)

مدل بعدی که می خواهیم به آن اشاره ای داشته باشیم یو پی اس آنلاین می باشد که همیشه فعال بوده و علاوه بر شارژ باتری ها توان خروجی را نیز تامین می کنند . در این مدل از انواع یو پی اس در تمام اوقات جریان ورودی متناوب به کمک رکتیفایر به جریان مستقیم و سپس توسط اینورتر به جریان خروجی متناوب تبدیل می گردد تا به دین وسیله ورودی دستگاه های مصرف کننده توسط ولتاژ منظمی تغذیه شود و دستگاه مورد نظر بیشتر مورد محافظت قرار گیرد .

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت

1 نظر در “ یو پی اس socomec

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *