یو پی اس

خرید باتری های یو پی اس سپاهان|گارانتی اصل+قیمت مناسب

باتری سپاهان

شرکت سپاهان باتری فعالیت خود را فعالیت خود را در سال 1378 و با تولید باتری های خودرو در اصفهان آغاز نموده است و جزو بهترین و مطرح ترین برند های ایرانی باتری خودرو می باشد، این شرکت در طی سال های اخیر تولید محصولات خود را افزایش داده است. پس از آن این شرکت به طراحی و تولید باتری ها اسیدی پرداخت. باتری های یو پی اس سپاهان از محصولات جدید این شرکت می باشد که شما میتوانید باتری های یو پی اس سپاهان را با قیمتی مناسب از شرکت انرژی پردازان سولار صنعت، نمایندگی رسمی باتری های یو پی اس سپاهان در تهران خریداری فرمایید. برای خرید و استعلام قیمت کافیست با شماره تماس 88447000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای خرید باتری سپاهان با قیمت کارخانه با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

 

مجموعه سپاهان با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت و مرغوب توانایی تولید و طراحی باتری ها اسید و غیر اسیدی را بر اساس استاندارد های جهانی دارد. باتری های اسیدی سپاهان کاملا بسته و وکیوم شده هستند که از نشتی اسید جلوگیری می کند. باتری های اسیدی سپاهان مناسب استفاده برای یو پی اس و سیستم برق اضطراری، تجهیزات پزشکی، ماشین آلات صنعتی و کارخانجات و … می باشد. باتری های یو پی اس، یکی از محصولات پر فروش شرکت سپاهان باتری می باشد که شما میتوانید برای خرید باتری یو پی اس سپاهان با شماره تماس 88447000-021 واحد فروش باتری های سپاهان شرکت سولار صنعت تماس حاصل نمایید.

 

 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی فروش باتری های سپاهان با توان های مختلف می باشد. شما میتوانید برای خرید باتری سپاهان با پایین ترین قیمت موجود در بازار به همراه گارانتی با شماره تماس 88447000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت با نام تجاری ایپسو گروه، نمایندگی رسمی فروش باتری یو پی اس سپاهان می باشد که در صورت تمایل برای خرید انواع باتری های سپاهان و دریافت اطلاعات میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشید.
همچنین شما میتوانید از مجموعه ی سولار صنعت، تمامی باتری های شرکت سپاهان را با قیمت اصلی کارخانه و گارانتی مدت دار تهیه کنید.

 

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

کاربرد باتری های سپاهان 

باتری های سپاهان در مصارف مختلفی کاربرد دارند. بطور مثال شما میتوانید در مصارفی از جمله :

  • دستگاه های تامین برق مصارف بیمارستانی و مراکز بهداشتی
  • تامین برق بانک ها و مراکز دولتی
  • دیتاسنترها
  • تامین برق ساختمان ها، مراکز و شرکت ها 
  • و….

از باتری های یو پی اس سپاهان استفاده نمایید. باتری های یو پی اس سپاهان از باتری های استاندارد می باشند و این باتری در ولتاژ های مختلفی تولید میشوند که شما میتوانید براساس دستگاه یو پی اس خود، باتری یو پی اس سپاهان مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

 

جدول باتری های یو پی اس سپاهان بر اساس میزان آمپر و ولتاژ

 

#مشخصات باتری UPSمیزان آمپربرندموجودی و قیمت(88447000-021)
1باتری 12V42 آمپرسپاهانتماس بگیرید
2باتری 12V65 آمپرسپاهانتماس بگیرید
3باتری 12V100 آمپرسپاهانتماس بگیرید
 

 

 

نمایندگی خرید باتری یو پی اس سپاهان باتری

باتری های یو پی اس سپاهان، از محصولات جدید شرکت سپاهان باتری می باشد که شما می توانید باتری های یو پی اس سپاهان را با قیمت کارخانه از شرکت سولار صنعت، نمایندگی رسمی فروش باتری های یو پی اس سپاهان خریداری فرمایید. 

 

 

باتری های صنعتی سپاهان ( تقسیم بندی بر اساس الکترولیت )

باتری های صنعتی سپاهان به دو دسته flooded و VARLA که مخفف Valve Regulated Lead Acid می باشد، تقسیم بندی می شود.
باتری های VARLA مناسب ترین نوع باتری های سپاهان برای سیستم های یو پی اس می باشد. از جمله مزایای که ای باتری دارد : به علت عدم لایه بندی، تعداد سیکل های شارژ و دشارژ باتری زیاد می باشد و نکته دیگر اینکه این باتری نیاز به نگه داری ندارد.

عملکرد و کاربرد باتری های صنعتی سپاهان
از نظر کاربرد باتری های سپاهان به دو دسته :

  1. باتری های تامین انرژی پشتیبانی
  2. باتری های کاربرد چرخه ای ( Deep Cycle ) تقسیم بندی می شوند

 

 

باتری های مناسب برای تامین انرژی پشتیبانی 

این دسته از باتری های سپاهان مناسب برای سیستم های یو پی اس می باشند و می توانید تا هر زمانی که نیاز به انرژی پشتیبانی دارید از آن استفاده نمایید، البته باتری های یو پی اس قابل شارژ نیز می باشند.

 

 

باتری های کاربرد چرخه ای یا همان Deep Cycle

باتری های چرخه ای شامل باتری های سولار می باشند و با دارا بودن DOD نسبتا بالا به صورت دائم شارژ و دشارژ می شوند.

 

 

باتری های یو پی اس سپاهان

باتری های یو پی اس سپاهان برای استفاده درحالت Stand by طراحی و تولید شده اند. با توجه به کاربرد یو پی اس، این باتری ها به عنوان منبع انرژی جهت تامین انرژی پشتیبانی تجهیزات الکترونیکی حساس به نوسانات ولتاژ و یا قطعی برق استفاده می شود. همان طور که گفتیم این باتری های یو پی اس نیاز به نگهداری ندارند چرا که دارای فناوری باز ترکیب اکسیژن می باشند.
یو پی اس و باتری های سپاهان مناسب استفاده برای : دیتاسنتر ها، بانک ها، بیمارستان ها، مجتمع های مسکونی و اداری، مراکز خرید و …. می باشد.
شما میتوانید برای خرید باتری یو پی اس سپاهان و تعمیر یو پی اس با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

 

 

گارانتی باتری سپاهان

باطری های یو پی اس سپاهان توسط شرکت انرژی پردازان سولارصنعت با گارانتی و ضمانتنامه اصل به فروش می رسد. به همراه هر باتری یو پی اس خریداری شده شما، ضمانتنامه به شما داده خواهد شد. برای خرید باتری یو پی اس سپاهان و ثبت سفارش میتوانید با شماره تماس 88447000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

قیمت باطری یو پی اس سپاهان 

باتری های یو پی اس (UPS) سپاهان یکی از با کیفیت ترین باتری های تولید داخلی می باشد که بر اساس طول عمر مناسب قیمت پایینی را در بازار دارد. باتری سپاهان یکی از باتری های ارزان قیمت و اما با کیفیت مناسب برای دستگاه های یو پی اس شما می باشد.

 

خرید باتری یو پی اس سپاهان بصورت تک و عمده 

شرکت سولار صنعت نمایندگی فروش باتری های یو پی اس سپاهان در تهران است که شما میتوانید پس از تماس با واحد فروش، باتری (UPS) با توان دلخواه از برند سپاهان باتری را از ما خریداری فرمایید. شما میتوانید باتری های یو پی اس سپاهان را با قیمت عمده بصورت تک از ما خریداری فرمایید. کلیه ی باتری ها دارای ضمانت نامه می باشند و برای ثبت سفارش خود با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

برای خرید باتری یو پی اس سپاهان با قیمت عمده به همراه گارانتی با شماره تماس 88447000-021 نماس بگیرید.

 

ارسال باتری یو پی اس سپاهان به سراسر نقاط ایران

رضایت مشتری های ما همواره مهم ترین ذغدغه ی مجموعه ی سولار صنعت می باشد. شما میتوانید باتری مورد نظر خود را با توان دلخواه از ما خریداری فرمایید و در هر کجای ایران که باشید باتری های مورد نظر خود را در سریعترین زمان ممکن از ما خریداری کنید.

 

 

ویژگی های باتری یو پی اس سپاهان

باتری های یو پی اس سپاهان دارای ویژگی هایی چون :

 

 

1- مناسب برای حالت Stand by 

این باتری قابل استفاده برای یو پی اس های آنلاین، آفلاین و همچنین یو پی اس های لاین اینتراکتیو می باشند. وظیفه اصلی باتری ها در سیستم یو پی اس این است که انرژی پشتیبانی و یا همان Backup دستگاه را تامین کنند.

 

2- عدم نیاز به سرویس و نگه داری 

دریچه تنظیم شده در باتری ها باعث برگشتن آب حاصل از تجزیه الکترولیت باتری باتری به واکنش های شیمیایی و باز ترکیب آن می شود و نیاز به افزودن آب الکترولیت به باتری نیست. همین امر سبب شده است که این باتری ها نیاز به سرویس و نگه داری نداشته باشند.

 

3- دشارژ خود به خودی کم 

علت دشارژ خود به خودی پایین این باتری ها این است که از مواد اولیه با خلوص بالا برای تولید این باتری ها استفاده می شود که باعث کاهش میزان دشارژ خود به خودی شده است.

 

4- دانسیته انرژی 

استفاده بهینه و درست از فضای درون باتری در مرحله تولید این محصول موجب افزایش دانسیته انرژی می شود.

 

5- محدوده وسیع دمای باتری 

باتری های یو پی اس سپاهان این قابلیت را دارند که در محدوده دمایی 20- الی 45 درجه مورد استفاده قرار بگیرند.

 

 

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

 

 طول عمر باتری سپاهان 

با بهره گیری از شبکه های ضخیم سربی با آلیاژ بهینه که دارای کارایی مناسب می باشد مقاومت باتری ها را در مقابل خوردگی و صدمات افزایش داده اند.

مجموعه انرژی پردازان سولار با سابقه ی چندین و چند ساله ی خود در زمینه تامین و عرضه سیستم های برق اضطراری بیمارستانی ، تامین برق اضطراری آسانسور ، یو پی اس و استابلایزر و باتری های یو پی اس می باشد، آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. شرکت سولار صنعت توانایی تامین و عرضه باتری های یو پی اس سپاهان را با توان ها و آمپرهای مختلف دارد. شما می توانید با دریافت مشاوره از همکاران ما در بخش فروش محصول مورد نیاز خود را با اطمینان کامل خریداری نمایید. جهت دریافت مشاوره با شماره 88447000-021 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهی در مورد “خرید باتری های یو پی اس سپاهان|گارانتی اصل+قیمت مناسب

  1. امین گفت:

    خیلی عالی موفق باشید

  2. علی گفت:

    با سلام کاتالوگتونو چطور میتونم تهیه کنم؟

  3. Ahmad گفت:

    سلام من باتری سپاهان رو از شدکت شما خریداری کردم و رضایت دارم

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز.
      خوشحالیم که رضایت داشتید از خریدتون.

  4. Abbasabedi گفت:

    من باتری سپاهان رو از شما خریدم و راضی ام

  5. Ahmadfar گفت:

    باتری سپاهان موجود دارید ؟

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز. بله موجود هست
      چه آمپری مدنظرتون هست؟
      با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید تا کارشناسان راهنماییتون کنند.

  6. سینا گفت:

    سلام باتری های سپاهان کیفیتشون خوب هست؟

    1. elham web گفت:

      سلام وقت بخیر. طول عمر این باتری ها نسبت به باتری های خارجی زیاد نیست برای دریافت مشاوره با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

  7. بهاری گفت:

    باتری های تعداد ۳۰۰ تا موجود دارید ؟

    1. elham web گفت:

      سلام وقتتون بخیر.
      بله، با شماره تماس شرکت تماس بگیرید

  8. بابک گفت:

    سلام
    50 تا باتری میخواستم، موجود هست که امروز ارسال بشه ؟

    1. elham web گفت:

      سلام وقت بخیر. بله با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

  9. شمس گفت:

    سلام باتری ۱۰۰ امپر ups سپاهان تعداد ۵۰ عدد موجوده ؟ ارسال فوری دارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *