تعمیرات

تعمیر یو پی اس کرکره ای+قیمت مناسب|تعمیر فوری

تعمیر یو پی اس کرکره ای

تعمیر یو پی اس کرکره ای

 در بسیاری از کرکره های برقی و درب های اتوماتیک از برق از دستگاه یو پی اس کرکره برقی استفاده می شود و موتور کرکره برقی میتواند از انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس برق مورد نیاز برای ادامه فعالیت کرکره برقی را تامین نماید.
شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی رسمی خرید یو پی اس کرکره برقی، تعمیر یو پی اس، احیا باتری یو پی اس و خرید باتری یو پی اس در تهران است که شما میتوانید در صورت بروز مشکل برای دستگاه یو پی اس کرکره برقی خود با واحد تعمیر یو پی اس شرکت انرژی پردازان تماس بگیرید و کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن خرابی دستگاه شما را برطرف سازند.

 

برای کسب اطلاعات و ثبت سفارش تعمیر یو پی اس کرکره برقی با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

برخی از تجهیزات کرکره برقی مجهز به دستگاه یو پی اس برای تامین برق اضطراری در زمان نبود برق هستند که از آن تغذیه می نمایند ، نیازی به خرید یو پی اس مجزا ندارند.
این مدل کرکه های برقی سیستم های آن ها طوری طراحی شده است که در داخل رسیور های آن منبع ذخیره برقی، با نام یو پی اس کرکره برقی استفاده می شود. در این مدل از دستگاه های کرکره برقی با قطع شدن برق دیگر فعالیت کرکره برقی از کار نمی افتد . برق مورد نیاز برای بالا و پایین شدن کرکره برقی توسط یو پی اس درون خود تجهیزات کرکره برقی شما تامین میگردد.

 

تعمیر یو پی اس کرکره برقی به چند روش انجام میشود؟

تعمیر یو پی اس کرکره ای ، و تعمیرات آن به دو دسته تقسیم بندی می شوند ؛ یکی یو پی اس های ac  و dc تقسیم بندی می شوند . یو پی اس های dc دارای 2 عدد باتری می باشند و برد شارژ و مدار های یو پی اس است که در زمان قطعی برق همچنان فعال می باشد.
و نوع دیگر آن یو پی اس ac  می باشد  و بدون باتری است که فقط در زمان برق موجود کار می کند.
در برخی از این یو پی اس های کرکره ای از باتری های یو پی اس ac  که دارای منبع تغذیه ای هستند، استفاده می شود ؛ این باتری ها در برابر نوسانات برق و قطعی برق به شدت آسیب پذیر می باشند و نیاز به دستگاه پشتیبان دارند ؛ که البته از باتری های یو پی اس کرکره برقی بیشتر استفاده می شود.

 

مشکلات یو پی اس کرکره ای

گاهی ممکن است که شما به سادگی بتوانید قبل از اینکه به تعمیر کار مراجعه نمایید، خودتان به تنهایی مشکل کرکره برقی را بررسی نمایید و نسبت به رفع مشکل آن اقدام نمایید .

ابتدا بهتر است که به برخی از مشکلات کرکره ای پی برده و نسبت به تعمیرات آن اقدام نمایید.

 

  • خرابی سنسور های چشمی درب کرکره برقی.
  • تمام شدن باتری کنترل فرستنده کرکره برقی.
  • مسیر قرار گیری کرکره برقی به خوبی تراز نشده است .
  • وجود مشکل فرستنده کرکره.
  • فنر کرکره برقی
  • حد مجاز پایین آمدن درب به درستی برای کرکره تنظیم نشده باشد.
  • ممکن است که برق کرکره برقی به صورت دستی قفل شده باشد.
  • قطع برق کرکره برقی.
  • چیزی مسیر کرکره برقی را مسدود کرده باشد.

تعمیر درب کرکره ای

درب کرکره ای از مهمترین اجزای درب کرکره ای می باشد که در انواع مختلفی تیغه های آن موجود است.
هرکدام از تیغه های درب کرکره دارای متریال و جنس های مختلفی می باشد، که از نظر شکل ظاهری نیز باهم دیگر متفاوت هستند.
در تعمیر برق کرکره ای باید دقت داشته باشید که تیغه برق کرکره ای از چه نوعی باشد و اینکه موتور کرکره برقی از چه کدام نوع مدل است  .
تعمیر یو پی اس کرکره ای باید به وسیله افراد متخصص و کاردان انجام شود تا بتوانند خرابی را پیدا کنند و نسبت به تعمیر درب کرکره برقی اقدام نمایند.

 

برای تعمیر یو پی اس کرکره برقی با شماره تماس 88447000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

خرابی درب کرکره برقی

بعد از گذشت مدت زمان زیادی که از کولر گازی استفاده می نمایید، امکان خرابی و اختلال در کارکرد کرکره برقی ایجاد می شود که با یافتن علت خرابی کرکره برقی و بررسی و بر طرف کردن مشکل کرکره برقی، همانند روز اول به طور صحیح کار می کند.
با تجربه و مشاهدات می توان گفت که علت خرابی کرکره برقی عوامل بسیاری دخیل می‌باشد. خرابی کرکره برقی به‌صورت مکانیکی و الکترونیکی می‌باشد.
در صورتی که با زدن ، ریوت کنترلی درب باز نشود ابتدا باید ریموت را بررسی و از وصل بودن آن به برق مطمئن شوید.
برای تعمیر یو پی اس کرکره ای با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان نسبت به رفع مشکل شما اقدام نمایند.
در صورتی که ریموت کنترلی مشکلی نداشته باشد، موتور کرکره برقی دچار خرابی شده کهباید تعمیر شود و  در صورت کند کار کردن تیغه‌های کرکره، امکان شکستن تیغه‌های کرکره برقی است که احتیاج به تعمیر دارد.

شرکت انرژی پردازان نمایندگی رسمی تعمیر یو پی اس و تعمیر استابلایزر در تهران است که با به کارگیری از بروزترین دانش های روز دستگاه شما را در سریعترین زمان ممکن تعمیر می نماید.

 

هزینه ی تعمیر یو پی اس کرکره برقی

هزینه یتعمیر دستگاه های یو پی اس کرکره برقی بر اساس میزان خرابی هر دستگاه و تجهیزاتی که نیاز دارد متفاوت است. در صورتی که دستگاه یو پی اس کرکره برقی شما خراب است کافی است با شماره تماس 77628000-021 تماس بگیرید و کارشناسان واحد تعمیر شما را برای مراحل تعمیر دستگاهتان راهنمایی می کنند. در صورتی که نیاز باشد تجهیزات دستگاه شما تعویض شود و قطعه ایی در دستگاه خراب باشد به شما اطلاع داده و دستگاه را تعمییر می کنند.

 

مراحل  تعمیر یو پی اس کرکره برقی

تعمیر انواع دستگاه های یو پی اس کرکره برقی ایرانی و خارجی در شرکت انرژی پردازان سولار صنعت پذیرفته می شود و مراحل ثبت دستگاه برای تعمیر و فرآیند کاری تمیر دستگاه UPS در شرکت انرژی پردازان سولار صنعت به شرح زیر می باشد.

  1. تماس با واحد پشتیبانی و مشخص کردن نوع دستگاه شما و مشکلات دستگاه یو پی اس کرکره برقی
  2. دریافت مشاوره رایگان با کارشناس بخش تعمیر
  3. ارسال دستگاه به واحد تعمیرات انرژی پردازان سولار صنعت
  4. بررسی دستگاه و تعیین مشکلات دستگاه و قیمت گذاری
  5. شروع فرآیند تعمیر دستگاه یو پی اس کرکره برقی
  6. تست دستگاه و بررسی های نهایی
  7. تحویل دستگاه به مشتری

 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت متشکل از کادر فنی و مهندسین حرفه ایی در حوزه ی تعمیر، دستگاه های شما را تعمیر می نمایند. برای ارسال دستگاه با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

دیدگاهی در مورد “تعمیر یو پی اس کرکره ای+قیمت مناسب|تعمیر فوری

  1. Bostani گفت:

    من دستگاهم دچار ایراد شده و اینکه باتری هامم فکر میکنم نیاز به تعویض دارن ، برای تعمیر فورس هست کارم ، راهنماییم میکنید روش کار چجوریه ؟

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز ، با شماره شرکت تماس بگیرید و یا واتساپ پیام بذارید همکارانم راهنماییتون میکنند.

  2. علیرضا گفت:

    سلام هزینه ی تعمیرات به چه صورت هست ؟

    1. elham web گفت:

      سلام
      هزینه بر اساس نوع دستگاه و ایراد دستگاه شما هست . تماس بگیرید با شرکت تا راهنماییتون کنند.

    2. افشار گفت:

      سلام من کرج هستم درب کرکره برقی پارکینگ من با موتور ساید ساید
      بار زانته ۵۰۰کیلو کار میکنه الان چند وقتی است هنگام بالا و پایین آمدن درب کرکره بین راه گیر میکند و با چند بار فرمان بالا وپایین دادن حرکت میکنه ومورد رفع میشه و ریسور آن هم یو پی اس دار ودارای ۲ عدد باطری ۱۲ولت ۵ آمپر است و باطری ها هم سالم وشارژ کامل هستند
      علت این اشکال چیه؟ ممنونم راهنمایی بفرمایید با تشکر 🙏

  3. ممنون از مقاله خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *