اخبار

خرید یو پی اس آسانسور|راهنمای خرید یو پی اس آسانسور+گارانتی

تامین برق اضطراری آسانسور|یو پی اس آسانسور

امروزه برق یکی از نیاز های اساسی برای افراد در زندگی روزمره است و به علت وابستگی زیاد کارها و اعمال روزانه ما به این انرژی فقدان و نبود آن باعث به وجود آمدن مشکلات و معضلاتی در روند کار و زندگی ما می شود.
آسانسور یکی از سیستم های برقی است که ما در طی روز از آن برای جابجایی در بین طبقات ساختمانها، برج ها، مراکز تفریحی ،شرکت ها، پاساژ ها، مناطق مسکونی و … استفاده می کنیم و با آن سر و کار داریم.
سیستم یو پی اس و یا برق اضطراری آسانسور به شما کمک میکند که در زمان قطعی برق شهری خطری جان شما را تهدید نکند و پس از قطعی برق سیستم یو پی اس آسانسور شما را به نزدیک ترین طبقه می رساند و باعث میشود عملکرد آسانسورها در این زمان از کار نیفتد.به این علت است که نصب سیستم های برق اضطراری از جمله یو پی اس و باتری اضطراری جز ضرورت های استاندارد نصب آسانسور های امروزی می باشد.

 

شما میتوانید برای خرید دستگاه یو پی اس آسانسور و تامین برق اضطراری آسانسور خودتان با قیمت مناسب، با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت با داشتن سابقه ای چندین ساله در صنعت خرید یو پی اس، توانایی تامین یو پی اس های آسانسور با توان ها و برند های مختلف و همچنین تعمیر یو پی اس را دارد. هدف اصلی مجموعه ما جلب رضایت مشتریان در هر کسب و کاری می باشد، در همین راستا تلاش کرده ایم تا با تامین و عرضه محصولاتی با کیفیت و دارای استاندارد های جهانی به این هدف دست پیدا کنیم.

 

یو-پی-اس-آسانسور

 

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

 

یو پی اس (UPS) آسانسور یا باتری اضطراری آسانسور

یو پی اس و برق اضطراری یو پی اس باعث میشود عملکرد آسانسور و یا بالابر ساختمان و یا شرکت شما از کار نیفتد و آسانسور با استفاده از برق دستگاه یو پی اس و یا سیستم برق اضطراری بتواند به نزدیک ترین طبقه شما را برساند.
شما می توانید برای جلوگیری توقف آسانسور در زمان قطعی برق از یو پی اس و یا باتری اضطراری استفاده نمایید. انتخاب هر کدام از دو محصول یو پی اس آسانسور و یا برق اضطراری آسانسور به نوع دستگاه آسانسور شما بستگی دارد و به عواملی مانند:
نوع آسانسور، ارتفاع چاهک آسانسور و همچنین ظرفیت آسانسور بستگی دارد.
البته این نکته را باید در نظر داشت که شاید یو پی اس و باتری اضطراری کارایی تقریبا یکسانی دارند اما تفاوت هایی هم نیز دارند.

 

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

خرید-یو-پی-اس-آسانسور

 

تفاوت یو پی اس آسانسور و باتری اضطراری آسانسور

از جمله این تفاوت های بین یو پی اس آسانسور یا باتری اضطراری آسانسور طول عمر آنهاست.
چرا که دستگاه های یو پی اس 4مدت الی 5 سال طول عمر مفید دارند اما طول عمر باتری ها یو پی اس1 الی 2 سال است.و همچنین یو پی اس ها به نسبت باتری های اضطراری از قیمت بالاتر و گران تری برخوردار هستند ولی کیفیت شارژ و دشارژ بالاتری نیز دارند.از سیستم الکتریکی آسانسور در برابر نوسانات که منجر به خرابی و آسیب دیدن آن می شود، حفاظت کند.

 

خرید-یو-پی-اس-آسانسور

 

خرید یو پی اس (UPS) آسانسور

انتخاب و خرید یو پی اس متناسب با دستگاه آسانسور شما امری مهم است و برای داشتن یک یو پی اس عالی و مطمئن باید از نمایندگی ها و مراکز معتبر یو پی اس خود را خریداری کنید.
مجموعه سولار صنعت با ارائه خدمات در زمینه فروش یو پی اس و باتری های یو پی اس یکی از معتبرترین نمایندگی های این دستگاه ها می باشد که شما میتوانید با تماس با بخش فروش مجموعه ما و ارتباط با کارشناسان این حوزه، سوالات خود را درباره ی خرید سیستم های برق اضطراری و یو پی اس هایی با کیفیت و مطابق با استاندارد های جهان بپرسید و خریدی مطمئن را انجام دهید.

 

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

تعمیر، سرویس و نگهداری یو پی اس (UPS) آسانسور

یو پی اس آسانسور نیازمند بازدید هایی بصورت ماهانه است تا عملکرد آن ها بررسی شود.بازدید هایی باید به صورت ماهانه توسط متخصصین برای یو پی اس ها انجام شود که از صحت عملکرد آن و همچنین باتری های یو پی اس مطمئن شوید. در صورت خرابی و یا آسیب دیدگی سیستم یو پی اس و باتری های آن می توانید با بخش فنی شرکت انرژی پردازان سولار صنعت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان و متخصصین مجرب ما در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشند. همچنین اگر تاکنون اقدام به خرید یو پی اس آسانسور نکرده اید می توانید با شماره گیری 021-88447000 با همکاران و مشاورین ما در بخش فروش تماس بگیرید.

 

یو-پی-اس-آسانسور-ups

 

دیدگاهی در مورد “خرید یو پی اس آسانسور|راهنمای خرید یو پی اس آسانسور+گارانتی

  1. بهرامی گفت:

    ما برای آسانسور های شرکتمون یو پی اس گرفتیم ، واقعا نیازه این روزا

  2. kabiri گفت:

    برای خرید یو پی اس آسانسور، حدود قیمت چقدر هست؟

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز، قیمت ها بر اساس انتخاب یو پی اس شما و …. تعیین میشود، با واتساپ مجموعه و یا شماره تماس شرکت در ارتباط باشید.

  3. بهاری گفت:

    چه ups ایی پیشنهاد میکنید برای اسانسور منزل ؟

    1. elham web گفت:

      سلام وقتتون بخیر. یو پی اس ها در توان های مختلف هستند و برای دریافت مشاوره با واحد فروش تماس بگیرید.

  4. مرادی گفت:

    ما ساختمونمون 10 طبقه هست بخوایم یو پی اس خریداری کنیم هزینش چقدر میشه؟

    1. elham web گفت:

      سلام وقت بخیر.
      برای معرفی دستگاه و راهنمایی برای خرید و راه اندازی برق اضطراری ساختمونتون با واحد فروش ما تماس بگیرید. 88447000-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *