یو پی اس

G-Tec

یو پی اس tec

G-Tec

G-Tec در سال 2004تاسیس شد . این شرکت از یک تیم تجاری و فنی متشکل از بیست سال تجربه در UPS و مدیریت تأمین انرژی در ولتاژ پایین تشکیل شده است .

G-Tec علاوه بر ارائه یو پی اس با فناوری پیشرفته ، رابطه عالی بین کیفیت و قیمت را تضمین می کند . بعلاوه ، G-Tec وظیفه توسعه نصب کامل مرکز داده با تهیه کل محلول “کلید در دست” را دارد . این ساختار به منظور ارائه کل خدمات برای مدیریت سیستم انرژی ولتاژ پایین ، با مطالعه پروژه و محصولات و خدمات زیر تنظیم شده است .

خرید یو پی اس

سیستم های یو پی اس راباید از مراکز و نمایندگی های معتبر تهیه کرد . شرکت انرژی پردازان سولار صنعت وارد کننده و تامین کننده یو پی اس های G-Tec در توان های مختلف می باشد . در مبحث تعمیر نیز شرکت ما کمک متخصصین و تکنسین های ماهر می تواند تعمیر ، سرویس و نگهداری یو پی اس ها را بر عهده بگیرد .

نکته دیگر در خرید یو پی اس ، باتری های آن است . توان باتری های یو پی اس باید متناسب با نیازی که دارید باشد . در غیر این صورت باتری پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود .  البته باید در نظر داشت که شرایط محیطی در کارایی سیستم یو پی اس و باتری های آن نیز تاثیر زیادی دارد ، مانند : دما ، میزان رطوبت و …

برای اینکه طول عمر یو پی اس و باتری های آن کم نشود و کارکرد درستی داشته باشد و سالم باقی بماند ،  باید شرایط محیطی را در نظر داشته باشید .

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *