یو پی اس

یو پی اس sine wave

یو پی اس sine wave

یو پی اس sine wave

یو پی اس sine wave یک منبع تغذیه بدون وقفه برای دستگاه های مصرف کننده جریان برق به هنگام نبود برق شهری می باشد . یو پی اس ها بین برق شهری و دستگاه های مصرف کننده جریان برق قرار می گیرند . هنگامی که برق شهری وصل می باشد و دستگاه های مصرف کننده از برق شهری تغذیه می کنند ، سیستم یو پی اس جریان انرژی را در باتری یو پی اس ذخیره می کنند . هنگامی که برق شهری قطع می شود ، سیستم یو پی اس ذخیره انرژی در باتری یو پی اس را متوقف می کند.سیستم یو پی اس به هنگام قطع برق بدون ایجاد لحظه ای وقفه در مدار تامین انرژی قرار می گیرد . زمانی که سیستم یو پی اس در مدار تامین انرژی قرار می گیرد ، انرژی مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده جریان برق را تامین می کند . سیستم یو پی اس با انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس ، انرژی مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین می کند.از این رو روشن ماند تجهیزات شما به هنگام قطع برق به وسیله سیستم یو پی اس کاملا به باتری یو پی اس بستگی دارد . از این رو باتری یو پی اس را مهم ترین عضو سیستم یو پی اس sine wave می دانند .

انواع سیستم یو پی اس

یو پی اس ها به طور کلی دو سه دسته قرار می گیرند.

سیستم یو پی اس آفلاین

سیستم یو پی اس آنلاین

سیستم یو پی اس لاین اینتر اکتیو یو پی اس sine wave و یا هر یو پی اس دیگری را باید با توجه به نیازی که دارید انتخاب کنید . یو پی اس ها تجهیزات حساسی می باشند که حتی شرایط محیطی که می خواهید یو پی اس را در آن جا استفاده کنید ، در کیفیت عملکرد یو پی اس تاثیر دارد . نیاز هر فردی در استفاده از سیستم یو پی اس متفاوت می باشد . هر فردی با توجه به نیازی که دارد باید یو پی اس را تهیه کنید.یو پی اس را ممکن است برای کارخانه ، مغازه ، بیمارستان و …. بخواهید که باید با توجه به نیازتان انتخاب کنید .

عملکرد یو پی اس

نحوه کارکرد یو پی اس ها را تا حدودی توضیح دادیم.اکنون می گوییم که یو پی اس Sine wave چگونه عملکردی دارد . می دانید که دستگاه های مصرف کننده جریان برق و تجهیزات الکترونیکی که به شبکه برق شهری متصل می شوند ، با قطع برق شهری دستگاه های مصرف کننده بلافاصله از کار می افتند.برق شهری برای دستگاه های مصرف کننده ، به عنوان منبع اولیه انرژی می باشد . سیستم یو پی اس به عنوان منبع ثانویه انرژی برای دستگاه های مصرف کننده می باشد . هنگامی که منبع اولیه انرژی برای دستگاه های مصرف کننده قطع می شود ، منبع ثانویه انرژی که سیستم یو پی اس می باشد ، جایگزین می شود . هنگامی که منبع اولیه دوباره متصل می شود ، منبع ثانویه از مدار تامین انرژی خارج می شود . زمانی که سیستم یو پی اس در مدار تامین انرژی قرار می گیرد، از انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس ذخیره می کند . با توجه به این موضوع مدت زمان روشن ماندن دستگاه مصرف کننده شما ، کاملا به باتری یو پی اس شما بستگی دارد .

خرید یو پی اس

برای خرید سیستم یو پی اس با کیفیت بالا و قیمت مناسب باید به مراکز معتبر و تایید شده مراجعه کنید . نمایندگی های مجاز و تایید شده برای تایید کیفیت محصولشان ، برای محصولی که به شما ارائه می کنند ضمانت نامه و گارانتی نیز ارائه می کنند . زمانی که در کنار محصولی که خریداری می کنید ، ضمانت نامه و گارانتی نیز دریافت می کنید ، این اطمینان را به شما می دهد که کیفیت محصولی که خریداری کرده اید همان کیفیتی می باشد که به شما قولش را داده اند . اگر که از مراکز غیر معتبر و غیر قابل اطمینان خرید کنید ، ممکن است محصول خریداری شده کیفیتی که باید را نداشته باشد و شما عملا پول خود را دور اندخته اید . ما شدیدا خرید از مراکز معتبر و نمایندگی های تایید شده را به شما پیشنهاد می دهند . نکته مهم بعدی خرید متناسب با نیازتان می باشد . در این زمینه مسئولین فروش در مراکز فروش یو پی اس هم شما را به بهترین شکل راهنمایی می کنند .

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *