یو پی اس

یو پی اس pec

یو پی اس pec

 معرفی یو پی اس pec

یو پی اس pec یکی دیگر از برندهای ایرانی UPS در بازار است . این شرکت در سال 1369 در زمینه تولید سیستم های یو پی اس ، باتری و … آغاز نموده است . یو پی اس های pec_NG از توان های 1-100 KVA تولید و عرضه می شوند .

باتری های pec با نوجه به نیاز مستمر مشتریان در انواع زیر تولید و عرضه می گردند :

مدل 12V-9AH         مدل 12V-28AH         مدل 12V-42AH         مدل 12V-65AH         مدل 12V-100AH

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نماینده فروش یو پی اس های pec در توان های مختلف می باشد و همچنین به کمک کارشناسان متخصص در این امر توانایی تعمیر ، سرویس و نگهداری از یو پی اس های pec را نیز داریم .

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

عملکرد یو پی اس 

هنگامی که برق شهری متصل می باشد ، سیستم یو پی اس جریان برق و انرژی را در باتری یو پی اس ذخیره می کند.هنگامی که برق شهری قطع می شود ، سیستم یو پی اس به سرعت متوجه نبود جریان برق می شود . با قطع برق سیستم یو پی اس ذخیره انرژی در باتری یو پی اس را متوقف می کند . برق شهری به عنوان منبع اولیه انرژی برای دستگاه های مصرف کننده و سیستم یو پی اس به عنوان جریان ثانویه انرژی برای دستگاه های مصرف کننده می باشد . با قطع منبع اولیه انرژی ، منبع ثانویه انرژی در مدار تامین انرژی برای دستگاه های مصرف کننده قرار می گیرد.

باتری pec

بهتر است برای جلوگیری از آسیب دیدن یو پی اس و یا اختلال در عملکرد آن از باتری های مناسب و با کیفیت بالا استفاده کرد . باتری از اجزای مهم یو پی اس می باشد پس باید در انخاب آن دقت کرد .

دیدگاهی در مورد “یو پی اس pec

  1. علی گفت:

    برای خرید چطور میتونم اقدام کنم؟

    1. elham web گفت:

      با این شماره تماس بگیرین 88447000-021

  2. الی گفت:

    بسیار عالی موفق باشید

    1. elham web گفت:

      ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *