blog, تعمیرات

نمایندگی تعمیر یو پی اس apc

نمایندگی تعمیر یو پی اس و تجهیزات APC در ایران

یو پی اس یا مخفف عبارت Uninterruptible power supply به لاتین UPS به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است. UPS درواقع یک منبع تغذیه الکترونیکی است که وظیفه آن تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه‌ها در زمان قطعی برق شهری است. به عبارت دیگر UPS  همچون یک باتری هوشمند با استفاده از انرژی ذخیره شده در خود برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تأمین می‌نماید. لازم به ذکر است که به طور معمول یو پی اس بین برق شهری و دستگاه مصرف کننده قرار خواهد گرفت. از دیگر ویژگی‌هایی که در زمان استفاده از یو پی اس می‌توانید به دست آورید تنظیم برق شبکه و جلوگیری از نفوذ نویز و اختلالات دیگر شبکه برقی است.

 

تعمیر UPS APC

 

اما همچون هر قطعه الکترونیکی دیگری یو پی اس نیز می‌تواند دچار مشکل شده و شما نیازمند تعمیر یو پی اس APC شوید. برند APC یکی از نام‌های شناخته شده در زمینه تولید و طراحی انواع UPS است. اما حتی تولیدات بسیار با کیفیت این شرکت نیز گاهی نیازمند تعمیر خواهند شد. تعمیر یو پی اس APC با توجه به ساختار متفاوت و استفاده از قطعات بسیار با کیفیت نیازمند تجربه و البته دانش کافی است. تیم تخصصی ما به لطف سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر یو پی اس APC توانایی بالایی در شناسایی مشکلات این دستگاه و تعمیر یو پی اس  APC و محصولات آن دارد.

 

برای تعمیر دستگاه یو پی اس APC خود با شماره تماس 77628000-021 تماس بگیرید.

فرآیند تعمیر یو پی اس-سولار صنعت

 

 

یو پی اس APC

همان‌طور که اشاره کردیم شرکت ای پی سی APC یکی از مشهورترین تولید کنندگان دستگاه‌های برق اضطراری یا همان یو پی اس می‌باشد. این شرکت در کنار تولید این قطعه خطوط تولید رک‌های هوشمند، باتری و همچنین تجهیزات خنک کننده را نیز راه اندازی کرده است. این شرکت فعالیت خود را در سال 1981 با همکاری سه کارشناس برق و الکترونیک آغاز نمود.
در گذشته UPS به طور معمول تنها برای حفاظت از تجهیزات بسیار حساس همچون مراکز داده و تجهیزات مخابراتی استفاده می‌شد. این در حالی است که امروزه استفاده از UPS در میان کاربران معمولی نیز امری کاملاً عادی است. در دسترس قرار گرفتن این ابزار کاربردی و دانش ناکافی بعضی افراد باعث شده است تا شرایط مکانی آن مطلوب نباشد. ازاین‌رو خرابی‌های دستگاه‌های UPS نیز رو به افزایش است. حتی اگر از یک برند بسیار خوشنام همچون APC استفاده نمایید، عدم رعایت نکات نگهداری یو پی اس می‌تواند به خرابی دستگاه شما منجر شود.
همان‌طور که اشاره کردیم تعمیر یو پی اس APC نیازمند تخصص است. در صورتی که یو پی اس خود را به افراد متفرقه بسپارید قطعاً خود و تمامی تجهیزات متصل با آن را در مقابل ریسک بالای آسیب قرار خواهید داد. ازاین‌رو می‌توانید تعمیر یو پی اس APC خود را به تیم تخصصی ما بسپارید.

 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی رسمی تعمیر و فروش دستگاه های یو پی اس و متشکل از متخصصین حرفه ایی در زمینه ی تعمیرات ی باشد.

 

تعمیر یو پی اس

تعمیر یو پی اس APC

تعمیر UPS خصوصاً تعمیر یو پی اس APC یکی از شغل‌های صنعتی در بازار کار کامپیوتر به شمار می‌رود که افراد کمی می‌توانند ادعا کنند که توان تعمیر تمامی محصولات تولیدی آن را دارند. با توجه به ساختار خاص این یو پی اس ها بررسی و شناسایی مشکل سخت‌ترین بخش تعمیر آن است. در بسیاری از مواقع نیز امکان جابه‌جایی سیستم یو پی اس برای تعمیر وجود نخواهد داشت. استفاده از دستگاه یو پی اس امروزه در فضاهایی حساس همچون بیمارستان‌ها، شبکه‌های کامپیوتری، سیستم‌های امنیتی، بانک‌ها و … کاملاً عادی است. با توجه به بار مصرفی بالای این واحدها در صورت خرابی یو پی اس نیاز به تعمیر فوری آن پیدا خواهند کرد. در این زمان می‌توانید از خدمات حضوری تعمیر ما بهره‌مند شوید.
در صورتی که یو پی اس مورد استفاده شما دچار اشکال شده است اما به هر دلیل امکان مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر آن را ندارید می‌توانید از سرویس تعمیرات یو پی اس در محل ما استفاده نمایید. با استفاده از این ویژگی کارشناسان تعمیر ما خود به محل مورد نظر مراجعه کرده و تعمیرات مورد نیاز جهت راه اندازی دوباره یو پی اس معیوب را انجام خواهند داد.
اما همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، با بازرسی سالانه سیستم UPS خود می‌توانید احتمال خرابی یو پی اس خود را کاهش دهید. تعمیر یو پی اس APC با توجه به زمان‌بر بودن می‌تواند اداره یا محل کار شما را در زمان قطعی برق با مشکل مواجه نماید.

 

نمایندگی-تعمیر-ups-در-ایران

 

تعمیر و تعویض قطعات

همان‌طور که اشاره کردیم از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد برند APC استفاده از قطعات بسیار با کیفیت است. به همین علت است که در صورت خرابی هریک از این قطعات برای بازگرداندن عملکرد یو پی اس نیازمند قطعاتی با کیفیت خواهید بود. تیم تخصصی ما با سابقه چندین ساله خود تنها عرضه کننده قطعات اصلی این برند خوشنام در ایران است. کارشناسان ما به لطف سال‌ها تجربه و دانش فنی خود توانایی تعمیر انواع برندها همچون Macpower , faratel, faran و … را خواهند داشت.

 

تعمیر و تعویض قطعات apc

 

 

روش تعمیر UPS APC

شرکت سولار صنعت نمایندگی رسمی فروش انواع یو پی اس برند APC در ایران است که کلیه ی دستگاه های خریداری شده توسط شرکت سولار صنعت دارای ضمانت نامه می باشد. همچنین در صورتی که دستگاه یو پی اس برند APC شما در هر مدل و توانی دچار مشکل شده باشد، کافی است با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید و دستگاه خود را برای تعمیر، به واحد فنی ما ارسال نمایید.

 

روش تعمیر دستگاه های یو پی اس برند APC در شرکت سولار صنعت

 

  1. تماس با واحد تعمیر 
  2. ثبت مشخصات دستگاه و هماهنگی به جهت ارسال دستگاه به تعمیرگاه سولار صنعت
  3. تحویل دستگاه توسط کارشناسان فنی تعمیر UPS  انرژی پردازان سولار صنعت
  4. بررسی دستگاه و کشف ایرادات و خطاهای دستگاه
  5. محاسبه ی هزینه تعمیر و اعلام قیمت به صاحب دستگاه
  6. پس از تایید مبلغ،فرآیند آغاز تعمیر دستگاه یو پی اس 
  7. تست و بررسی نهایی دستگاه
  8. تحویل دستگاه به مشتری

 

 

دیدگاهی در مورد “نمایندگی تعمیر یو پی اس apc

  1. Mohammad گفت:

    سلام من دستگاه apc دارم ، برای تعمیر میخواستم بفرستم

    1. elham web گفت:

      سلام برای ارسال دستگاه به واحد تعمیر با شماره تماس شرکت تماس بگیرید.

  2. شهابی گفت:

    سلام. تجهیزات apc رو با کیفیت اورجینال هم دارین؟

    1. elham web گفت:

      سلام ، کلیه ی تجهیزات و اکسسوری های APC موجود هستند و با واحد تعمیر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *