یو پی اس

فروش یو پی اس RIELLO

فروش یو پی اس RIELLO

فروش یو پی اس RIELLO

فروش یو پی اس RIELLO در ایران ، توسط مراکز و نمایندگی های معتبر انجام می شود . یو پی اس ها به طور کلی منبع تغذیه بدون وقفه می باشد . سیستم یو پی اس ها یک دستگاهی می باشد که بین برق شهری و دستگاه مصرف کننده قرار می گیرد . یو پی اس ها به هنگام قطع برق شهری ، برای دستگاه های مصرف کننده ای که به سیستم یو پی اس متصل می باشند ، تامین انرژی می کنند . دستگاه های مصرف کننده جریان برق مانند وسایل برقی و تجهیزات الکترونیکی به شبکه برق شهری متصل می باشند . هنگامی که برق شهری قطع می شود ، دستگاه متصل به برق شهری بدون ایجاد لحظه ای وقفه از کار افتاده و خاموش می شود . سیستم یو پی اس ها از این اتفاق جلوگیری می کنند . یو پی اس ها انرژی مورد نیاز دستگاه های مصرف کننده برای روشن ماندن را تامین می کنند . برای خرید یو پی اس RIELLO باید به مراکز فروش یو پی اس RIELLO مراجعه کنید . برای خرید یو پی اس ها نباید به مراکز غیر معتبر مراجعه کنید .

سیستم یو پی اس

در قسمت بالا که در مورد فروش یو پی اس RIELLO صحبت کردیم ، عملکرد یو پی اس در مواقع قطع برق را توضیح دادیم . اکنون می خواهیم ، در مورد عملکرد یو پی اس به هنگام متصل بودن برق شهری نیز توضیحاتی بدهیم . یو پی اس ها هنگامی که برق شهری متصل می باشد ، از ورود اغتشاشات موجود در شبکه برق شهری مانند نویز ها و نوسانات جلوگیری می کند . می دانید که نوسانات و نویز ها آسیب های جدی به دستگاه های شما وارد می کنند . سیستم یو پی اس یا این عملکرد خود که از ورود نویز ها و نوسانات به دستگاه های مصرف کننده جلوگیری می کند ، از آسیب هایی که ممکن است از طریق این اختلالات به دستگاه های مصرف کننده وارد بشود ، جلوگیری می کند . همانطور که می بینید استفاده از یک سیستم یو پی اس بسیار به صرفه و مفید می باشد . ما به شما تهیه یک سیستم یو پی اس برای دستگاه های مصرف کننده خود را شدیدا پیشنهاد می دهیم.

اجزای سیستم یو پی اس

زمانی که در مورد فروش یو پی اس RIELLO صحبت می کنیم در واقع در مورد فروش یک سیستم یو پی اس صحبت می کنیم . زمانی که می گوییم یو پی اس یک سیستم می باشد یعنی از اجزایی تشکیل شده است که ، عملکرد هرکدام  از اجزا به صورت جداگانه بر روی عملکرد کلی سیستم تاثیر دارد . زمانی که هر کدام از اجزا ، دچار مشکلی بشوند عملکرد کلی سیستم یو پی اس تحت تاثیر قرار می گیرد . از اجزای مهم سیستم یو پی اس باید به باتری یو پی اس ، شارژر و اینورتر اشاره کنیم . باتری یو پی اس مهم ترین عضو سیستم یو پی اس می باشد . روشن ماندن دستگاه مصرف کننده شما ، به وسیله سیستم یو پی اس کاملا به باتری یو پی اس بستگی دارد . از این رو باتری یو پی اس را مهم ترین عضو سیستم یو پی اس می دانیم . در ادامه بیشتر در مورد باتری یو پی اس برای شما توضیح می دهیم .

باتری یو پی اس

در قسمت های بالا گفتیم که باتری یو پی اس مهم ترین عضو سیستم یو پی اس می باشد . هنگامی که برق شهری متصل می باشد ، سیستم یو پی اس جریان برق و انرژی را در باتری یو پی اس ذخیره می کند . هنگامی که برق شهری قطع می شود ، سیستم یو پی اس ذخیره انرژی در باتری یو پی اس را متوقف می کند . زمانی که سیستم یو پی اس برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه های مصرف

کننده در مدار تامین انرژی قرار می گیرد ، از انرژی ذخیره شده در باتری

یو پی اس برای روشن نگه داشتن دستگاه های مصرف کننده به هنگام قطع برق

شهری استفاده می کند.

باتری های یو پی اس در دو نوع باتری های نیکل کادمیوم و سیلد اسید در بازار

به فروش می رسند.

البته در بازار فروش باتری های زیادی به فروش می رسد اما هر باتری با توجه به

ترکیباتی که دارند کاربرد های متفاوتی نیز دارند.

باتری ها را با توجه به کاربردی که دارند باید به کار ببرید.

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *