یو پی اس

خرید یو پی اس (UPS) فاران|راهنمای خرید یو پی اس فاران

Upsfaran

خرید یو پی اس (UPS) فاران

یو پی اس فاران محصول گروه صنعتی فاران می باشد که دیگر محصولات این شرکت عبارتند از باتری های یو پی اس فاران، دستگاه استابلایزر و اینورتر است.
شرکت فاران در سال 1368 با هدف تولید قطعات و دستگاه های مرتبط با حوزه های کامپیوتری و شبکه ایی، همچنین دستگاه های الکترونیکی تاسیس و راه اندازی شد.
شرکت فاران برای افزایش کیفیت محصولات و ارتقای تولیدات خود با شرکت های اروپایی و آسیایی قرار داد های مشترکی امضا کرد تا بتواند تولیدات مشترکی را با این شرکت ها داشته باشد.
در سال 1388 در خط تولید شرکت فاران، باتری های یو پی اس تولید شد و پس از آن در بخش های مختلفی این شرکت گسترش پیدا کرد و توانست با بهره گیری از انرژی خورشیدی و طراحی محصولات جدید و مناسب پیشرفت فراوانی را داشته باشد.
یو پی اس های فاران در حال حاضر یکی از یو پی اس های با کیفیت تولید داخلی می باشد که شرکت فاران با به کار گیری قطات اروپایی و چینی توانسته است یو پی اس های با کیفیتی را تولید کند و به فروش برساند.

 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی تخصصی فروش دستگاه های یو پی اس است که با ارائه انواع دستگاه های یو پی اس فاران با توان های مختلف و کاربرد های متفاوت است که محصولات برند فاران را با گارانتی و ضمانت نامه به فروش می رساند.
برای خرید یو پی اس های فاران و همچنین دیگر برند های معتبر دستگاه میتوانید با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید و کارشناسان فروش دستگاه های یو پی اس شرکت انرژی پردازان سولار صنعت شما را برای خریدی مناسب راهنمایی میکند.
شرکت سولار صنعت در زمینه های فروش باتری یو پی اس، دستگاه های استابلایزر و دستگاه های برق اضطراری محصولات خود را با ضمانت نامه و گارانتی اصل خدمات خود را به سراسر ایران ارائه میدهد.

ups-faran

انواع یو پی اس برند فاران

یو پی اس های برند فاران در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده است که برای خرید هر کدام از مدل ها جهت راهنمایی و مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس نمایید تا بر اساس امکانات مورد نیاز و کاربرد مصرفی، دستگاه یو پی اس مناسب را به شما معرفی کنیم.

یو پی اس فاران مدل Blazer Plus

این مدل از یو پی اس های شرکت فاران مناسب برای استفاده های خانگی و شرکت های کوچک است که میتواند به شما کمک کند تا در زمان نبود برق به کمک این وسیله برق مورد نیازبرای ادامه فعالیت های الکترونیکی خود را نتامین کنید.
این مدل یو پی اس میتواند به مدت 20 دقیقه برق دستگاه های الکترونیکی شما را تامین کند.
این دستگاه برای مصارف هایی مانند:

  • تامین برق دستگاه ها و سیستم های کامپیوتری
  • تامین برق سیستم های امنیتی و حفاظتی
  • تامین برق دستگاه های الکترونیکی مانند تلویزیون، روشنایی، آکواریوم ها وکنسول های گیم و….
  • تامین برق سیستم های درب اتوماتیک و کرکره های برقی
  • و مصارف دیگر کاربرد دارد.

این دستگاه به شما کمک میکند که در زمان نوسان های برقی نیز آسیبی به دستگاه های الکترونیکی شما وارد نشود و همچنین این دستگاه میتواند در وضعیت های دیگر مانند خطرات صاعقه، نویز و … از دستگاه شما محافظت کند.
در این مدل از دستگاه های یو پی اس صفحه ی نمایشی در بخش جلویی یو پی اس وجود دارد که به وسیله ی آن وضعیت های باتری، برق AC و عملکرد کلی دستگاه قابل مشاهده است.
دستگاه یو پی اس فاران مدل Blazer Plus دارای بخشی برای محافظت تلفن و فکس است که میتواند از این دستگاه ها نیز در برابر اتفاقات احتمالی جلوگیری کند.
همچنین مدت زمان شارژ باتری های یو پی اس به مدت 8 ساعت است.
این دستگاه یکی از مناسب ترین دستگاه های یو پی اس برای مصارف کوچک و خانکی و همچنین کسب و کارهای کوچک است که میتواند با کمترین هزینه نیاز های شما را برطرف کند.

خرید-یو-پی-اس-فاران

معرفی مدل های دستگاه یو پی اس فاران

  1. یو پی اس فاران مدل TITAN PLUS
  2. یو پی اس فاران مدل DURABLE
  3. یو پی اس فاران مدل TRUST
  4. یو پی اس فاران مدل Blazer Plus
  5. یو پی اس فاران مدل DURABLE
  6. یو پی اس فاران مدل DURABLE
  7. یو پی اس فاران مدل GALAXY Double IGBT
  8. یو پی اس فاران مدل GALAXY SCR

تعمیر دستگاه های یو پی اس فاران

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی تعمیر دستگاه یو پی اس با برند های مختلفی و همچنین احیا و تعمیر باتری های یو پی اس و فروش در زمینخ های یو پی اس ، استابلایزر و باتری است که در صورت هرگونه درخواست برای تعمیرات و خرید میتوانید با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.
فرآیند تعمیر دستگاه های یو پی اس امری حساس است و نیاز به تخصص ویژه ایی در این زمینه دارد.
اگر دستگاه یو پی اس شما دچار مشکل و آسیب شده است، کارشناسان مجموعه ما میتوانند بصورت حضوری و یا ارسال دستگاه شما به واحد تعمیرات شرکت، دستگاهتان را در اولین فرصت تعمیر کنند.
همچنین سرویس های دوره ایی دستگاه یو پی اس فاران باعث می شود تا دستگاه شما از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

 

1 نظر در “خرید یو پی اس (UPS) فاران|راهنمای خرید یو پی اس فاران

  1. Ghadiriyan گفت:

    سلام وقت بخیر
    Ups های فاران دارای گارانتی هستن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *