یو پی اس

UPS فاراتل|یو پی اس فاراتل|UPS Faratel

خرید یو پی اس فاراتل

خرید یو پی اس فاراتل

خرید ups فاراتل یکی از بهترین اقداماتی است که می‌توانید برای مراقبت هر چه بیشتر از تجهیزات برقی خود انجام دهید. چرا که این محصولات از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار شده و کارایی و کیفیت مد نظرتان را هم دارند. شما می‌توانید انواع مختلف این یو پی اس‌ها را از نمایندگی فاراتل خریداری کرده و با اطمینان خاطر کافی مورد استفاده قرار دهید.

در این مطلب به معرفی برند فاراتل و یو پی اس های آن خواهیم پرداخت و مهم‌ترین موارد کاربرد، ویژگی‌ها و انواع یو پی اس این برند را تشریح خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات هستید با ما همراه باشید.

 

UPS برند فاراتل

شرکت فاراتل فعالیت خود را از سال ۱۳۵۲ آغاز نمود و تاکنون تجهیزات الکترونیکی بسیار زیادی را روانه بازار مصرف ساخته است. از جمله این تجهیزات می‌توان به استابلایزر، یو پی اس، کابینت باتری، باتری و… اشاره کرد.
در واقع سعی این مجموعه بر این بوده است که از انواع مختلف محصولات خانگی، اداری و تجاری شما در برابر نوسانات و یا قطعی‌های گاه و بی گاه برق حفاظت کند و جریان برق دائمی و بدون وقفه‌ای را برای آن‌ها فراهم سازد.
این برند در طراحی و تولید محصولات خود نیازهای جامعه و مصرف کنندگان را در نظر گرفته و متناسب با آن پیش رفته است تا محصولی را طراحی کند که پاسخگوی مناسبی برای دغدغه مشتریان است.

 

راهنمای خرید یو پی اس UPS فاراتل

یو پی اس فاراتل یکی از بهترین upsهای موجود در بازار بوده که به منظور مراقبت از تجهیزات الکتریکی در برابر نوسانات و یا قطعی برق طراحی و تولید شده است.
این محصولات در حقیقت منبع تغذیه بدون وقفه بوده و وجود آن‌ها کمک می‌کند تا دستگاه‌های الکترونیکی بتوانند پس از قطعی برق همچنان به کار و فعالیت خود ادامه دهند و دچار آسیب نشوند.
‏یو پی اس‌های فاراتل با کاهش مقدار انرژی ورودی به مدار دیواری و تقویت جریان به منظور رسیدن به یک میزان ثابت انرژی، فعالیت خود را آغاز می‌نمایند.

 

کاربرد یو پی اس (UPS) فاراتل

از ups فاراتل می‌توانید برای حفاظت از سیستم‌هایی مانند یخچال، تلویزیون، کامپیوتر، لوازم اداری، تجهیزات سازمانی و یا حتی صنایع و کارخانجات استفاده کرده و جریان برق کافی و بدون نقصی را به آن‌ها انتقال دهید تا با قطعی‌های برق شهری دچار آسیب نشده و یا عملکرد آن‌ها مختل نگردد.

 

ویژگی‌ها و معایب و مزایا یو پی اس (UPS) فاراتل

در حال حاضر خرید ups فاراتل و استفاده از آن در مصارف گوناگون با افزایش قابل توجهی روبرو شده و یکی از مهمترین دلایل استقبال فراوان از این محصولات ویژگی‌های منحصر به فرد و مزایای آن‌ها است.
این محصولات شرکت فاراتل به طور کامل مطابق با تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز دنیا ساخته شده‌اند و در فرایند طراحی و ساخت آن‌ها جدیدترین و خلاقانه‌ترین فناوری‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. به همین دلیل کیفیت بسیار بالایی داشته و نیازهای کاربران را به خوبی پاسخ می‌دهند.
بسیاری از این محصولات به سیستم کنترل هوشمند میکروپروسسوری مجهز شده‌اند. بخشی که می‌تواند وظیفه کنترل قسمت‌های مختلف و تشخیص خطاها و ایرادات را بر عهده بگیرد. تنوع محصولات و مدل‌ها و سری‌های مختلف و عرضه آن‌ها به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب از دیگر مزایای خرید ups فاراتل و استفاده از آن است.
از سوی دیگر شما می‌توانید این تجهیزات را به راحت‌ترین شکل ممکن و تنها با مراجعه به وبسایت‌ها و به صورت اینترنتی خریداری کنید. پس نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه‌های عرضه کننده و اتلاف وقت، حوصله و انرژی فراوان ندارید.
با این حال بزرگترین معایب خرید ups فاراتل به مواقعی باز می‌گردد که شما خرید خود را از فروشگاه‌هایی انجام می‌دهید که به اندازه کافی معتبر نبوده و یا این محصولات را بدون گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می‌دهند.
فروش و عرضه بدون گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات نیز باعث می‌شود تا شما نتوانید از اصالت و کیفیت کالا اطمینان خاطر داشته و یا در صورت بروز نقص در این محصولات از نمایندگی فاراتل کمک بگیرید.

 

انواع یو پی اس فاراتل

با مراجعه به دفاتر نمایندگی فاراتل انواع مختلف upsهای این برند در مدل‌ها و سری‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد. پس می‌توانید هر کدام را که ترجیح می‌دهید برای مصارف مدنظر خود انتخاب و خریداری کنید.
انواع ups فاراتل شامل upsهای آنلاین، لاین اینتراکتیو و ماژولار هستند که هر کدام از ویژگی‌های مخصوص به خود برخوردار شده و موارد کاربردشان نیز با یکدیگر متفاوت است.

  • UPS فاراتل آنلاین :
    برای نمونه ups های آنلاین فاراتل می‌توانند به صورت دائمی باتری داخلی را با کمک جریان برق شارژ کنند. اگر برق شهری قطع شده و یا نوسانی در آن به چشم بخورد بلافاصله و بدون تاخیر سیستم ups آنلاین شروع به کار می‌کند.

 

  • UPS فاراتل لاین اینتراکتیو:
    در حالی که یو پی اس لاین اینتراکتیو این برند دارای ترانسفورماتور است و در هنگام نوسان از باتری داخلی دستگاه استفاده نمی‌شود.

 

  • UPS فاراتل ماژولار:
    ups فاراتل از نوع ماژولار نیز از ماژول‌هایی مستقل تشکیل شده‌ که به منظور تامین انرژی و حفاظت بار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *