تعمیرات

تعمیر یو پی اس ABB

تعمیر یو پی اس ABB

تعمیر یو پی اس UPS ABB 

تعمیر UPS یو پی اس ABB اقدامی کاملاً تخصصی بوده و باید توسط افراد خبره و مجموعه‌های کاردان و متخصص انجام شود. در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که ups تعمیر شده کارایی لازم و کیفیت مد نظر شما را نداشته باشد.

در این مطلب به معرفی برند سازنده ABB و upsهای آن خواهیم پرداخت و مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات، دلایل خرید و موارد کاربرد آن‌ها را بیان خواهیم کرد. پس اگر شما هم قصد تعمیر یو پی اس ABB را دارید با ما همراه باشید.

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی رسمی فروش انواع یو پی اس در ایران است که شما می توانید یو پی اس های برند APC، یو پی اس ABB، یو پی اس مک پاور و همچنین یو پی اس های برند ایرانی فاران و فاراتل را از فروشگاه سولار صنعت خریداری نمایید.

 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی رسمی تعمیر انواع یو پی اس APC، یو پی اس ABB و تمامی یو پی اس های برند ایرانی و خارجی در تهران است

 

یو پی اس‌ های برند ABB

برند ABB یکی از شناخته شده‌ ترین شرکت‌های سازنده انواع ups بوده و محصولات ساخت آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. از یو پی اس‌های ساخت این برند برای تامین برق و حفاظت از سیستم‌ هایی استفاده می‌شود که حساسیت و دقت بسیار بالایی دارند و از سوی دیگر نیاز به دسترسی مداوم به آن‌ ها احساس می‌شود.
شرکت سازنده ABB انواع مختلف و مجموعه جامعی از یو پی اس‌ ها را طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه داده است. این شرکت سوئیسی سعی خود را به کار گرفته تا محصولات خود را مطابق با استاندارد های کیفی لازم تهیه کند و آن‌ ها را با فناوری‌ های مختلفی روانه بازار مصرف نماید تا نیازهای متفاوت متقاضیان را پاسخ دهند.

 

برای ارتباط با واحد فنی و تعمیر دستگاه های یو پی اس ABB با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

انواع یو پی اس‌ های ABB

پیش از اقدام به تعمیر یو پی اس ABB باید با انواع این محصولات نیز آشنا باشید. یو پی اس های ساخت این برند طیف بسیار وسیع و گسترده‌ ای از لحاظ توان و قدرت داشته و می‌توان آن‌ها را در دسته‌های چند کیلووات تا منابع ولتاژی بسیار قوی دسته‌ بندی کرد و یا آن‌ها را در گروه‌ های تک فاز از 1kva تا 10kva جای داد.
این محصولات در انواع ولتاژ کم، متوسط و بالا دسته‌بندی می‌شوند که از هر کدام می‌توانید در مصارف خاصی استفاده کنید. برای نمونه یو پی اس‌های با ولتاژ متوسط ساخت این برند برای کاربرد در کارخانه‌ های تولیدی بزرگ و مراکز داده وسیع مناسب و کاربردی هستند و نیاز صنایع پرقدرت را پاسخ می‌دهند.
برخی از یو پی اس‌ های ولتاژ متوسط این برند را می‌توانید برای حفاظت از دستگاه‌ های با توان چند مگاواتی مورد استفاده قرار دهید. این یو پی اس‌ ها را می‌توان در دسته آنلاین، تعاملی خطی و آفلاین نیز جای داد.
یو پی اس‌ های آنلاین ساخت این برند می‌توانند از جریان برق AC حفاظت کرده و بالاترین سطح امنیت را برای شبکه شما فراهم آورند و یا جلوی از بین رفتن داده‌ها و آسیب دیدگی تجهیزات را بگیرند.
در حالی که یو پی اس‌ های تعاملی خطی ABB قادر به تامین انرژی و پشتیبان‌گیری از باتری بوده و در مناطق با قطعی برق کم و نوسانات بالا قابل استفاده‌اند. یو پی اس‌ های آفلاین نیز می‌توانند از ناهنجاری‌ های برق جلوگیری کرده و قطعی‌های کوتاه مدت را برطرف نمایند.

 

ویژگی و دلایل خرید یو پی اس UPS ABB 

شرکت ABB سعی خود را به کار گرفته تا در تولیدات خود به اصول مشتری مداری پایبند باشد. به همین دلیل محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی طراحی و تولید می‌کند و سعی در شناخت بیشتر مشتریان دارد تا علایق و نیازهای آن‌ها را بیشتر و بهتر بشناسد. محصولات این مجموعه به نوآورانه بودن، معروف و شناخته شده هستند و از بالاترین بازدهی و عملکرد برخوردارند.
این UPS ها در کنار کیفیت بالا و کارایی قابل توجه از طراحی ساده‌ای هم برخوردار شده و مقرون به صرفه و مناسبند. با این حال این محصولات نیز مانند دیگر وسایل و ابزار پس از مدتی کار کردن دچار نواقص و یا خرابی شده و نیاز به تعمیر یو پی اس ABB احساس می‌شود.
از آنجایی که این محصولات مطابق با تکنولوژی‌ های روز ساخته شده و نوآور هستند بهتر است کار تعمیر یو پی اس ABB را افراد و مجموعه‌ هایی انجام دهند که به طور مداوم دانش، اطلاعات و مهارت‌ های خود را تقویت ساخته و بهبود می‌بخشند تا از پس تعمیرات این سیستم‌ ها برآیند.
تعمیر یو پی اس ABB باید در مدت زمان کوتاه، با دقت بالا و با استفاده از به روزترین تجهیزات انجام شود تا رضایت مشتریان را جلب نماید.
برای تعمیر یو پی اس ABB باید قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای هم پرداخت شود تا هزینه‌ های زیادی را به متقاضیان و مشتریان تحمیل نکند.

 

کاربرد یو پی اس UPS ABB 

از ups های برند ABB می‌توانید در مصارف گوناگونی استفاده کنید. در حقیقت این محصولات را می‌توان بر اساس اعتبار بالایی که دارند، کیفیت و تنوع قابل توجه در توان‌ها و قدرت‌های مختلف در مصارف متنوع به کار گرفت. اگر این محصولات را با توان بالا فراهم نمایید می‌توانید از آن‌ها در کاربری‌های حساس استفاده کنید. از جمله این مصارف می‌توان به کاربردهای صنعتی، پزشکی، دیتا سنترها و مراکز داده و…. اشاره کرد.

 

قطعات تعمیری یو پی اس UPS ABB 

قطعات تعمیری مختلف دستگاه شامل:

  • رکتیفایر
  • اینورتر
  • بردهای کنترل
  • برد Power یا همان برد تغذیه
  • PFC
  • BOOST
  • شارژر

 

برای ارتباط با واحد فنی و تعمیر دستگاه های یو پی اس ABB با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

خطاهای یو پی اس ABB

خطاهای مختلفی در دستگاه یو پی اس رخ می دهد که باید برای رفع آنها هر چه زودتر اقدام کرد.

  • ممکن است هنگامی که تمام تجهیزات و دستگاه ها به یو پی اس وصل است، دستگاه ناگهان خاموش شود.
  • شارژ نشدن باتری ها تعمیر یو پی اس ABB
  • اگر از باتری یو پی اس برای روشن ماندن دستگاه ها استفاده شود تجهیزات متصل خاموش بلافاصله شوند.
  • روشن ماندن تجهیزات غیر ضروری و خاموش شدن تجهیزات ضروری در هنگام استفاده از باتری.
  • و خطاهای دیگر…

خطاهای موجود در یو پی اس به دو دسته خطاهای دیداری و شنیداری تقسیم می شوند. در خطاهای دیداری در صورت بروز عیب قطعات در صفحه نمایشگر اخطاری نمایش داده می شود. در خطاهای شنیداری که باید نسبت به تعمیر یو پی اس ABB برای خاموش شدن آلارم ها اقدام کرد. مجموعه ایپسو گروپ با سالها تجربه در زمینه واردات و خدمات تعمیر انواع پو پی اس در خدمت شماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *