یو پی اس

یو پی اس های تکام

یو پی اس های تکام

یو پی اس های تکام دستگاهی برای تامین برق دستگاه های الکترونیکی است که میتواند در زمان قطعی برق به شما کمک کند تا سایر دستگاه های برقی شما از کار نیفتد و به فعالیت خود ادامه دهد.

دستگاه های یو پی اس منبع برق انرژی هستند و برای مقابله با مشکلات ورودی برق سیستم ها طراحی و ساخته شده اند .

این وسایل می توانند در محدوده از چند ولتاژ برای حفاظت از رایانه های شخصی معمولی تا چند ملیون ولت آمپر برای مراکز رایانه ای و مخابراتی و صنعتی بزرگ طراحی و ساخته شده اند و به بازار عرضه می شوند .

یو پی اس ها منبع تغذیه برق مصرفی هستند و وسیله الکترونیکی است که برای حفاظت بار های حساس و نیز سیستم های الکترونیکی ، مخابراتی و … در برابر اغتشاشاتی مانند نویز و قطعی برق مورد استفاده قرار می گیرد .

یو پی اس های تکام معمولا درون خود یک باتری کوچک دارند که در هنگام وجود برق ورودی از حالت عادی آن را شارژ می نماید و هنگام قطع برق در حالت عادی آن را شارژ می کنند و هنگام قطع برق یا افت ولتاژ برق ورودی ، را کاهش می دهد .

همچنین شما میتوانید برای مصارف مختلف مانند یو پی اس سیستم کامپیوتری، یو پی اس مناسب برای فعالیت های سازمانی و صنعتی، تامین برق اضطراری و …. از دستگاه های یو پی اس و برق اضطراری استفاده نمایید.

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی رسمی انواع برند های مختلف یو پی اس در تهران است که شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید یو پی اس با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

مشخصات یو پی اس تلکام

یو پی اس های تکام  برای مقابله با مشکلات ولتاژ برق ورودی سیستم ها طراحی و ساخته شده اند . این وسیله ها می توانند در محمدوده از چند ولت ولتاژ برای حفاظت رایانه های شخصی معمولی تا چند میلیون ولت آمپر را برای مراکز

رایانه ای و معتبر مخابراتی و صنعتی بزرگ طراحی و ساخته می شوند و به بازار ارائه و عرضه می گردد .

یو پی اس های تکام در اصل به معنای باتری های منبع تغذیه بدون وقفه می باشد ؛ یو پی اس ها وسیله های الکترونیکی هستند که برای حفاظت بار های حساس و نیز سیستم های الکترونیکی

، مخابراتی ، و … در برابر اغتشاشات از جمله نویز و قطعی برق مورد استفاده قرار می گیرد .

یو پی اس های کوچک معمولاً درون خود  یک نوع  باتری دارند که در زمان وجود برق ورودی در حالت های عادی آن را شارژ می‌کنند و  هنگام قطع برق یا افت ولتاژ برق ورودی ،  زمانی که ولتاژ از یک مقدار مشخص کمتر خواهد شد ، یو پی اس به طور اتوماتیک وار منبع تغذیه توان رایانه ای را از برق شهر به خروجی خود در مدت زمانی

حدود یک یا ۲ میلی ثانیه انتقال می دهد و در نتیجه رایانه متوجه قطع جریان الکتریکی نشده و به کار خود ادامه می‌دهد .

نحوه کار یو پی اس تکام

نحوه کار یک یو پی اس در ساده ترین حالت ساختار بدین صورت می باشد که باید در حالت عادی از ولتاژ ورودی های ac تغذیه شود و هم زمان  شارژر با یکسو سازی برق ورودی و تبدیل آن به برق ، باتری را شارژ می نماید و به محض

اینکه برق ورودی قطع شود و یا کیفیت آن توسط یو پی اس های نامناسب تشخیص داده شود ، اینورتر بلافاصله بعد از ولتاژ باتری به برق توان مورد نظر را با توجه به نیاز بار و بدن وقفه تامین می نماید .

در حقیقت دستگاه یو پی اس ، توان مورد نیاز برای تغذیه بار را از انرژی ذخیره شده در باتری ها فراهم می کند . یک یو پی اس از چهار بخش اصلی تشکیل خواهند شد :

یکسو کننده های شارژ باتری
کلید های قطع و وصل باتری
مبدل های اینورتر
باتری ها

محصولات یو پی اس تکام

محصولات تکام نمونه هایی از محصول هایی را با رنج وسیعی ارائه می دهد :

یو پی اس های آنلاین و یو پی اس های لاین اینتراکتیو ، برای محیط های اداری و صنعتی می باشد .

-انورتر های آنلاین و آفلاین جهت مصارف سیستم های مخابراتی هستند .

-نرم افزار های کنترلی و مونیتورینگ یو پی اس .

-استابلایزر های استاتیک و سروموتوری در رنج های صنعتی و خانگی .

– شارژرهای صنعتی در مدل های سویچینگ و تریوستوری .

– نابع تغذیه جهت مصارف مختلف سوئیچ مود و آنالوگ .

– باتری های نیکل کادمیوم .

– اتری های صنعتی پر ظرفیت .

– باتری های خشک بدون نگهداری و سرویس ،  باتری های صنعتی

و پرظرفیت و باتری های نیکل کادمیوم

 

شرکت تکام در سال 1368 تاسیس گردیده و یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان سیستم های یو پی اس در ایران می باشد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *