blog

تعمیر یو پی اس تسکام

تعمیر ups تسکام

تعمیر UPS تسکام

UPS مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply و به‌ معنی منبع تغذیه بدون وقفه برای برخی از تجهیزات الکتریکی حساس است. با توجه به اهمیت نقش این محصول در تامین انرژی مورد نیاز مصرفی لوازم الکتریکی،  تعمیر UPS تسکام را درصورت آسیب ‌دیدگی می‌ توان امری ضروری به حساب آورد. تعمیر UPS به‌ صورت تخصصی به دانش و تجربه نیاز دارد.
درصورت تمایل به آشنایی بیش ‌تر با نحوه تعمیر این دستگاه و هزینه تعمیر آن و همچنین درصورت نیاز به تعمیر UPS برند تسکام توصیه می ‌کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

برای تعمیر دستگاه UPS تسکام با هر مدلی توسط متخصصین سولار صنعت با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

 

 

ویژگی‌ ها و کاربرد های UPS تسکام شامل چه مواردی است؟

شرکت صنعتی Tescom از سال ۱۹۸۰ میلادی در کشور ترکیه فعالیت خود را در زمینه تولید انواع UPS آغاز کرد. هم ‌اکنون دستگاه‌ های تولید شده توسط این شرکت به‌ عنوان یکی از بهترین انواع UPS در سرتاسر جهان شناخته می ‌شوند. برخورداری از کیفیت بالا و توجه به استانداردهای فنی و زیست‌ محیطی در پروسه ساخت محصولات از مهم ‌ترین دلایلی است که دستگاه های ساخته ‌شده در کمپانی تسکام را به محصولاتی محبوب بدل کرده است.
کاربرد های یو پی اس تسکام با توجه به نوع این محصولات متفاوت است. ازجمله کاربرد های این دستگاه‌ ها می ‌توان به جلوگیری از آسیب‌ دیدگی رایانه ‌های شخصی، تجهیزات شبکه، دستگاه‌ های بازی، سرورهای میان ‌رده، دستگاه ‌های POS و سایر لوازم الکتریکی در زمان نوسانات برقی و قطع شدن ناگهانی برق شهری و تامین انرژی موردنیاز این کالا ها اشاره کرد.

 

نحوه تعمیر UPS تسکام چگونه است؟

علائم آسیب ‌دیدگی و مشکلات رایج دستگاه‌ های UPS مواردی مانند شارژ نشدن باتری، روشن ماندن چراغ تعویض باتری، روشن نشدن دستگاه، نشان دادن پیام خطا و نشان ندادن بک ‌آپ را شامل می‌شوند. درصورت مشاهده هریک از این مشکلات لازم است تا جهت تعمیر UPS تسکام اقدام کنید.
حساسیت و ظرافت این دستگاه‌ ها باعث می‌شود تا با بروز کوچک ‌ترین مشکلی کارکرد کلی دستگاه با اخلال مواجه شود. در این صورت لازم است تا جهت عیب ‌یابی و تعمیر آن‌ ها از نیروهای ماهر و با تجربه کمک بگیرید.
خدمات تعمیر UPS با توجه به نوع مشکل دستگاه متفاوت است. در این بخش از مقاله برخی از ایرادات و راه ‌حل‌ های برطرف کردن آن‌ ها را بررسی خواهیم کرد.

تعمیر UPS تسکام نیازمند دانش تخصصی می باشد که برای رفع مشکلات دستگاه خود می توانید از کارشناسان حرفه ای و متخصص کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

دستگاه UPS روشن نمی ‌شود

درصورت روشن نشدن یو پی اس لازم است تا یک بار دیگر کلید ON را فشار داده و از روشن بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر مشکل برطرف نشد، پیشنهاد می ‌کنیم که مواردی همچون اتصال دستگاه به جریان برق را بررسی کنید. مشکل روشن نشدن UPS به دلیل متوقف شدن جریان برق از طریق کاهش دادن بار وارده، قطع کردن تجهیزات غیرضروری یا وصل کردن مجدد مدار قطع ‌شده قابل حل است.
بررسی ولتاژ برق، کسب اطمینان از سلامت تمامی اتصالات و برطرف کردن خطای داخلی پس از باز کردن دستگاه از دیگر تعمیرات تخصصی UPS در هنگام روشن نشدن به شمار می ‌رود.

 

UPS بک‌آپ نشان نمی ‌دهد

عدم شارژ شدن باتری یا پایان عمر مفید باتری از دلایل بروز این مشکل محسوب می ‌شوند. شارژ کردن مجدد باتری، اقدام به تعویض باتری و جدا کردن تجهیزات غیرضروری درصورت وارد شدن فشار اضافی به باتری بعضی از راهکار های ارائه ‌شده جهت تعمیر این دستگاهند.

 

چراغ تعویض باتری روشن می ‌ماند

در صورت روشن ماندن چراغ شارژ باتری توصیه می ‌کنیم که حداقل به‌ مدت چهار ساعت دستگاه را مجددا شارژ کنید. اگر مشکل برطرف نشد، نیاز دارید تا جهت تعویض باتری به یک متخصص مراجعه نمایید. عدم اتصال درست باتری از دیگر عواملی است که می‌ تواند منجر به روشن ماندن چراغ تعویض باتری در دستگاه‌ های UPS شود.

 

دستگاه پیام خطا نشان می ‌دهد

درصورت مشاهده پیام خطا در این دستگاه ‌ها باید حتما جهت عیب ‌یابی تخصصی و تعمیر UPS تسکام از یک تعمیرکار ماهر و با تجربه در این زمینه کمک بخواهید.

 

باتری دستگاه شارژ نمی ‌شود

پایان عمر مفید باتری، عدم اتصال صحیح باتری به UPS و بروز آسیب ‌دیدگی در اتصالات از علل شارژ نشدن باتری دستگاه به حساب می ‌آیند. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، در مرحله اول سالم بودن باتری و اتصال صحیح آن به UPS را بررسی کنید. درصورتی ‌که این مشکل برطرف نشد باید جهت تعمیر اتصالات و عیب‌ یابی اصولی از دانش و تجربه کارشناسان بهره بگیرید.

 

هزینه تعمیر UPS با توجه به چه معیارهایی تعیین می ‌شود؟

هزینه تعمیر UPS پس از پایان مرحله عیب‌ یابی و با توجه به نوع آسیب ‌دیدگی دستگاه مشخص می‌ شود. پیشنهاد می‌ کنیم که جهت جلوگیری از خرابی این دستگاه‌ ها و نیاز به صرف هزینه تعمیر در مراقبت از آن‌ ها کوشا باشید.

 

انواع مدلهای یو پی اس تسکام

  • یو پی اس صنعتی TESCOM سه فاز آنلاین سری AJ300
  • یو پی اس تسکام آفلاین – سری LCD
  • یو پی اس تسکام سری Line Interactive
  • یو پی اس TESCOM آنلاین سری KR
  • یو پی اس TESCOM آنلاین  سری FR
  • یو پی اس TESCOM سه فاز به تک فاز آنلاین  سری AJ200
  • شرکت انرژی پردازان سولار صنعت پیشتاز درارائه تعمیر یو پی اس تسکام با کادری مجرب از بهترین کارشناسان و متخصصین.

 

سخن آخر

در این مقاله با کاربردها، مشکلات رایج و نحوه تعمیر UPS تسکام آشنا شدیم. با توجه به حساسیت این دستگاه‌ ها پیشنهاد می‌کنیم که درصورت بروز هرگونه آسیب ‌دیدگی جهت بهره ‌مند شدن از تعمیرات اصولی حتما به یک فرد متخصص مراجعه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *