تعمیرات

تعمیرات یو پی اس ونوس

تعمیرات یو پی اس ونوس

تعمیرات یو پی اس ونوس

تعمیرات یو پی اس ونوس را به ما بسپارید ، شرکت انرژی پردازان سولار صنعت به تعمیر و سروی و نگهداری یو پی اس ها می پردازد . این نوع یو پی اس ها با توجه به ماهیت عملکردشان علاوه بر تامین برق مناسب برای مصرف کننده ها ، قادر است که از دستگاه در مقابل نوسانات برق به بهترین شکل ممکن محافظت نماید . این یو پی اس ها همچنین مجهز به پورت ارتباطی هوشمند هستند و امکان برقراری با نرم افزار های قدرتمند جهت ذخیره کردن ، بستن فایل های باز ، خروج از شبکه بحرانی و امکان کنترلینگ و مانیتورینگ یو پی اس توسط آن وجود دارد . متخصصین و تعمیر کاران یو پی اس باید مهارت های لازمه خود را در زمینه تعمیر و سرویس هر نوع برند یو پی اس داشته باشند تا در صورت بروز هرگونه مشکل ، نسبت به رفع آن اقدام نمایند . تعمیرات یو پی اس در شرکت انرژی پردازان سولار صنعت با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین مدرن ترین دستگاه ها انجام می شود ؛ کارشناسان ما همگی در خصوص تعمیر یو پی اس دارای دانش و تجربیات بالایی هستند .

 

شرکت فاراتل در 27 خرداد ماه سال 1352 تاسیس شد . یو پی‌ اس‌ های فــــاراتل سری  VENUS  ، منابع تغذیه AC بــدون وقفــه هستند که با تـکنولوژی Line-Interactive طـراحی شده و قـادرند برق نامناسب را با انجام تقویت یا تضعیف دامنه به برق مناسب برای مصرف‌کننده تبدیل کنند . این یو پی اس مجـهز به سیستم کنترل هوشمند میکروپروسسوری بوده و بدین ترتیب کنترل و همچنین تشخیص خطاها در تمامی قسمت‌ها توسط آن انجام می‌شود.

این یو پی اس ها مناسب برای کامپیوترهای شخصی و تجهیزات جانبی آنها ، تجهیزات کوچک اکتیو شبکه (هاب، سوئیچ، روتر و….) ، و همچنین سیستم های صوتی و تصویری منازل، آیفون تصویری، سیستم اطفاء حریق، نظارت تصویری کوچک می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *