یو پی اس

تعمیرات یو پی اس آلجا

تعمیر ups آلجا

تعمیرات یو پی اس آلجا

شرکا آلجا یکی از تولیدکنندگان دستگاه های برق اضطراری و UPS می باشد که این شرکت در سال 1382 افتتاح شد. دستگاه های UPS آلجا دستگاه هایی مقرون به صرفه و کارآمد می باشند و از کیفیت مناسبی هم برخوردار هستند.
کلیه ی دستگاه های الکترونیکی و برقی پس از مدتی ممکن است دچار ایراد شوند و قطعات آن ها دچار خرابی هایی بشوند.
شرکت سولار صنعت نمایندگی تعمیر انواع UPS در تهران است و متشکل از کارشناسان حرفه ایی در حوزه ی تعمیر شرایطی را فراهم کرده است تا که شما در هر کجای ایران که هستید می توانید دستگاه خود را برای سرویس دوره ای و تعمیر به واحد تعمیر سولار صنعت ارسال بفرمایید.

 

تعمیر ups آلجا

 

یو پی اس‌ های با کیفیت آلجا نیز مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، ممکن است بعد از مدتی دچار مشکل شوند. در این مواقع به جای دستکاری دستگاه، بهتر است از خدمات تعمیر متخصص کمک بگیرید.

تعمیرات یو پی اس آلجا به صورت تخصصی ، تحت نظارت کارشناسان مجرب شرکت انرژی پردازان سولار صنعت انجام می شود.

 

دامنه وسیع محصولات یو پی اس از توان 300KVA تا 500KVA و نزدیک به 100 مدل مختلف می باشد .

 

معرفی UPS آلجا

آلجا، برندی ایرانی و معتبر، با ارائه یو پی اس و استابلایزرهای با کیفیت، خیال شما را از بابت نوسانات برق و قطعی‌ های ناگهانی آسوده می ‌کند. همان طور که اشاره شد، این شرکت ارائه دهنده‌ ی محصولات متنوعی از جمله دستگاه‌ های یو پی اس، استابلایزر، باتری و … است. آلجا نامی آشنا و برندی معتبر، که با سالها سابقه‌ ی درخشان امروزه جایگاهی ویژه در میان رقبای خود دارد.

 

تعمیر Ups آلجا

آلجا، نامی شناخته شده در دنیای یو پی اس، طیف وسیعی از یو پی اس‌ های با کیفیت را برای مصارف مختلف ارائه می ‌دهد. با وجود کیفیت بالا، یو پی اس‌های آلجا نیز ممکن است پس از مدتی دچار مشکل شوند. در این شرایط، تعمیر اصولی و تخصصی یو پی اس، امری ضروری است.

 

اهمیت تعمیر و نگهداری یو پی اس

  • حفظ تجهیزات: یو پی اس از تجهیزات شما در برابر نوسانات برق و قطعی ‌های ناگهانی محافظت می ‌کند.
  • افزایش طول عمر یو پی اس: تعمیر و نگهداری به موقع، عمر یو پی اس شما را افزایش می ‌دهد.
  •  عملکرد بهینه: با تعمیر اصولی، یو پی اس شما با حداکثر کارایی خود عمل خواهد کرد.

 

برای مشاوره و خرید انواع و تعمیر یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

مراحل تعمیر یو پی اس آلجا

  1. شناسایی نوع یو پی اس: قبل از هر اقدامی، نوع یو پی اس خود را مشخص کنید.
  2.  عیب یابی: با بررسی علائم و نشانه‌ های مشکل، عیب یو پی اس را تا حدودی مشخص کنید.
  3. تماس یا مراجعه به واحد تعمیر سولار صنعت: برای تعمیر تخصصی یو پی اس، لازم است با کارشناسان واحد فنی ما تماس حاصل فرمایید و دستگاه خود را برای عیب یابی به شرکت ارسال نمایید.
  4.  بررسی دستگاه : در این مرحله کارشناسان واحد فروش ما دستگاه شما را بصورت تخصصی بررسی نموده و هزینه ی حدودی تعمیر به شما اعلام می شود. در صورتی که هزینه ی تعمیر مورد تایید باشند فرایند تعمیر دستگاه آغاز می گردد.
  5.  تست دستگاه و تحویل دستگاه به مشتری: در این مرحله عیب دستگاه شما برطرف شده و از لحاظ فنی دستگاه تست می گردد و دستگاه بدون ایراد به مشتری تحویل داده می شود.

 

 

انواع یو پی اس آنجا

محصولات آلجا در سه گروه کلی دسته بندی می‌شوند:
 یو پی اس آنلاین: این نوع یو پی اس، برق ورودی را به طور کامل به برق DC تبدیل و سپس آن را به برق AC با فرکانس و ولتاژ ثابت تبدیل می‌کند. یو پی اس های آنلاین آلجا برای مصارف حساس و دقیق مانند مراکز درمانی، تجهیزات مخابراتی و کامپیوترهای سرور مناسب هستند.
 یو پی اس آفلاین: این نوع یو پی اس، تا زمانی که برق شهر پایدار باشد، برق را به طور مستقیم به دستگاه‌های شما منتقل می‌کند. در صورت قطع برق، یو پی اس وارد مدار شده و از باتری برای تامین برق دستگاه‌های شما استفاده می‌کند. یو پی اس های آفلاین آلجا برای مصارف خانگی و اداری که نیاز به حفاظت در برابر قطعی برق دارند، مناسب هستند.
 یو پی اس لاین اینتراکتیو: این نوع یو پی اس، ترکیبی از یو پی اس آنلاین و آفلاین است. یو پی اس های لاین اینتراکتیو آلجا نوسانات برق را تا حدی تصحیح می‌کنند و در صورت قطع برق، از باتری برای تامین برق دستگاه ‌های شما استفاده می‌ کنند.

 

خطا های رایج در یو پی اس‌ های آلجا

برخی از رایج ‌ترین مشکلاتی که ممکن است یو پی اس آلجا با آن‌ مواجه باشد، موارد زیر است:

  1.  مشکلات باتری مثل شارژ نشدن
  2.  مشکلات مربوط به خازن ها و بردها
  3.  مشکل عدم کارکرد صحیح فن یو پی اس
  4. کثیفی فیلترهای هوا
  5. اتصالات دستگاه یو پی اس
  6.  مشکلات پاور یا منبع تغذیه

 

کلام آخر

آلجا برندی ایرانی و معتبر است، گرچه محصولات این شرکت به غایت بسیار با کیفیت و کارا بوده، اما این محصولات نیز ممکن است با خطا‌ها و مشکلاتی روبرو شوند.

این نکته را درباره دستگاه های یو پی اس به خاطر داشته باشید که طول عمر باتری این دستگاه ها بسته به نحوه نگهداری شما و محل نصب آن بستگی دارد و بیشتر مواقع در صورت خرابی باتری بعد از مدت زمان 2 سال اتفاق خواهد افتاد .

شرکت انرژ پردازان سولار صنعت خدمات و پشتیبانی ، سرویس و نگهداری یو پی اس های آلجا با هر توانی را بر عهده میگیرد . از جمله مشکلاتی که ممکن است بری یو پی اس ایجاد شود می توان به خرابی : باتری ، خازن ،فیلتر ، فن ، اتصالات و Contactors یا همان کلید خودکار قطع و وصل اشاره کرد .

دیدگاهی در مورد “تعمیرات یو پی اس آلجا

  1. مهدی گفت:

    شما یو پی اس الجا هم موجود دارین ؟؟

    1. elham web گفت:

      با ما در تماس باشید: 88447000-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *