یو پی اس

خرید یو پی اس کرکره برقی|گارانتی+راهنمای خرید ups کرکره برقی

خرید ups کرکره برقی

خرید یو پی اس کرکره ی برقی

یو پی اس کرکره برقی یک منبع تغذیه ی بدون وقفه برای تامین برق اضطراری کرکره برقی شما میباشد که در زمان قطع شدن برق شهری و از کار افتادن منبع برقی اصلی، یو پی اس کرکره برقی میتواند به کمک انرژی ذخیره شده درون باتری یو پی اس کرکره برقی، برق مورد نیاز برای ادامه ی فعالیت موتور کرکره برقی را تامین نماید.
شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی رسمی خرید یو پی اس، تعمیر یو پی اس و استابلایزر و همچنین نمایندگی رسمی فروش انواع باتری های یو پی اس در تهران است که در سراسر ایران آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است. برای ارتباط با کارشناسان فروش ups کرکره برقی با شماره تماس 88447000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای خرید یو پی اس کرکره برقی و اطلاع از برند های موجود یو پی اس موتور کرکره برقی و خرید دستگاه خود با پایین ترین قیمت موجود در بازار، با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

چرا یو پی اس کرکره برقی بخریم؟

امروزه درب ورودی و خروجی بیشتر ساختمان های مسکونی ، اداری و یا شرکت ها ، درب پارکینگ ها و درب ورودیه از کرکره های برقی استفاده میشود.
کرکره برقی نوعی درب است که بصورت اتوماتیک میتواند درب های ورودی و خروجی را به کمک موتور خود و با استفاده از منبع برق شهری تامین نماید.
موتور کرکره برقی برای کار به جریان برق نیاز دارد و کرکره های برقی برای عملکرد بالا و پایین شدن و حرکت کردن خود نیازمند جریان برق هستند..
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که درب ورودی و یا خروجی محل کار یا محل سکونت شما از نوع کرکره برقی بوده باشد و با قطع شدن برق شهری نتوانسته باشید خودرو خود را از پارکینگ خارج کنید و یا خودرو خود را داخل پارکینگ محل کار یا محل سکونت خود وارد کنید.
در این شرایط است که خرید یو پی اس کرکره برقی میتواند مشکل ایجاد شده را برطرف کند و مانع از بروز همچین اتفاقاتی در طول روز شما باشد.

یو پی اس کرکره برقی میتواند به درب های کرکره برقی این امکان را بدهد که بدون وقفه به فعالیت خود ادامه دهند و دیگر شما با چالش از کار افتادن عملکرد کرکره برقی محل کار یا محل سکونت خود مواجه نیستید.
همانطور که گفتیم یو پی اس کرکره برقی یک منبع تغذیه ی بدون وقفه می باشد که این امکان را به شما میدهد که در زمان قطعی برق بتوانید برای ساعاتی برق مورد نیاز برای فعالیت کرکره ی برقی خود را تامین کنید.

 

برای خرید دستگاه یو ی اس و اطلاعات از قیمت های روز بازار با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

کاربرد یو پی اس کرکره برقی

یو پی اس کرکره برقی برای مصارف گوناگونی کاربرد دارد که در ادامه قصد داریم برخی از پر استفاده ترین های آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  • خرید یو پی اس کرکره برقی برای تامین برق درب ورودیه کرکره برقی منازل مسکونی
  • خرید یو پی اس کرکره برقی برای تامین برق درب ورودیه کرکره برقی فروشگاه ها و مکان های تجاری و اداری
  • خرید یو پی اس کرکره برقی برای درب های اتوماتیک مغازه ها
  • خرید یو پی اس کرکره برقی برای تامین برق پنجره های اتوماتیک

 

خرید یو پی اس کرکره برقی

 

راهنمای خرید یو پی اس برای موتور کرکره برقی

برای خرید دستگاه یو پی اس کرکره ی برقی بهتر است با انواع موتور های کرکره ی آشنا شوید.
نوع اول موتورهای کرکره ی برقی شامل باتری بک آپ گیری و یو پی اس می باشد و نوع دوم از موتورهای کرکره ی برقی بدون یو پی اس و باتری می باشند. برای این مدل موتور ها لازم است که شما دستگاه یو پی اس UPS تهیه فرمایید، تا کرکره برقی شما در زمان نبود جریان برق بتواند به عملکرد عادی خود ادامه بدهد. برای خرید کافی است با شماره های شرکت تماس 88447000-021 حاصل فرمایید.

نکته مهم قبل از خرید یو پی اس کرکره برقی : قبل از خرید یو پی اس کرکره برقی دقت داشته باشید که نوع موتور کرکره برقی شما کدام است و تعیین نوع موتور می تواند شما را در انتخاب دستگاه مناسب کمک کند.

 

برای خرید یو پی اس کرکره برقی برای دو مدل موتور توبلار و ساید کرکره های برقی، با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

در صورتی که موتور کرکره ی برقی شما دارای باتری و یو پی اس میباشند اما عملکرد آن متوقف شده است، برای تعمیر یو پی اس دستگاه خود میتوانید با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

معرفی موتور های کرکره برقی بدون یو پی اس و باتری بکاپ گیری

همان طور که در بخش بالا اشاره کردیم، کرکره برقی ها دارای دو مدل می باشند که نوع 1 دارای یو پی اس و باتری بکاپ گیری در خود کرکره برقی است و موتور کرکره برقی نوع دوم بدون یو پی اس هستند.
 موتور کرکره های برقی فاقد یو پی اس به 2 نوع تقسیم میشوند که عبارتند از :

  • موتور کرکره برقی توبلار
  • موتور کرکره برقی ساید

موتور های کرکره ی برقی بدون یو پی اس در زمان نبود برق و قطعی برق از کار می افتند و فعالیت آنها متوقف خواهد شد.
خرید دستگاه یو پی اس میتواند در این زمان به شما کمک کند که در زمان قطعی برق شهری، موتور کرکره برقی شما از کار نیفتد.

 

برای خرید یو پی اس موتور کرکره برقی با شماره 88447000-021 تماس بگیرید.

 

خرید یو پی اس برای موتور کرکره برقی توبلار

 

موتور های کرکره برقی با نام توبلار برای کرکره های برقی با استفاده محدود و کم استفاده کاربرد دارد.
اینگونه موتورها برای مراکز یا ساختمانهایی که استفاده ی کمی دارند مناسب است.
موتورهای توبلار درون محفظه ی کرکره برقی قرار میگیرند و یکی از نکات مثبت اینگونه موتور ها این است که تجهیزات کرکره ی برقی شما در فضای بیرون و چشم افراد قرار ندارند و دیده نمیشوند و ظاهر بهتری را به ساختمان شما میدهند.
اما یکی از نکات اینگونه موتورهای برقی این است که اگر دچار آسیب و خرابی شوند برای سرویس و تعمیر آنها باید بطور کلی محفظه ی تجهیزات موتور کرکره ی برقی باز شود و فرآیند تعمیر و سرویس این مدل موتور زمان بر خواهد بود.
برای خرید یو پی اس کرکه برقی متناسب با موتور های توبلار کرکره ی برقی میتوانید با کارشناسان فروش دستگاه یو پی اس شرکت سولار صنعت تماس بگیرید تا شما را برای خرید یو پی اس مناسب راهنمایی کنند.

 

یو پی اس برای موتور کرکره برقی توبلار

 

خرید یو پی اس برای موتور کرکره برقی ساید

 

موتور های کرکره برقی با نام ساید برای کرکره های برقی با استفاده زیاد پر تردد و شلوغ استفاده می شود.
اینگونه موتورها برای مراکز، فروشگاه ها یا ساختمانهایی که استفاده ی زیادی دارند مناسب است.
موتور های ساید در نمای بیرون کرکره ی برقی قرار میگیرند و داخل محفظه ی کرکره ی برقی دیگر قرار ندارند و عموم افراد میتوانند موتور کرکره ی برقی شما را ببینند.
اما نکته مثبت اینگونه از موتور های کرکره ی برقی این است که در صورت خرابی و آسیب و متوقف شدن عملکرد آنها، تعمیر و سرویس اینگونه موتور ها در مدت زمان کمتری نسبت به موتور های توبلار انجام میشود و نیاز نیست کل تجهیزات کرکره ی برقی باز شوند.
برای خرید دستگاه یو پی اس موتور های ساید باید یو پی اس های با توان بالا خریداری شوند.
در صورت تمایل برای خرید دستگاه یو پی اس متناسب با موتور های ساید کرکره ی برقی میتوانید با واحد فروش مجموعه ما تماس حاصل نمایید تا بتوانید یو پی اس متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

 

یو پی اس برای موتور کرکره برقی توبلار

 

خرید باتری یو پی اس کرکره برقی

مجموعه ی سولارصنعت نمایندگی فروش انواع باتری های یو پی اس با برند های ایرانی و خارجی است. شما بر اساس توان دستگاه های خود میتوانید باتری یو پی اس مورد نیاز خود را از مجوعه ی ما خریداری نمایید.

  • انواع باتری یو پی اس یورونت
  •  باتری یو پی اس سپاهان
  • باتری یو پی اس ایپسو
  • باتری یو پی اس صبا
  • باتری یو پی اس راکت
  • باتری و پی اس راوپاور
  • و ….

از انواع باتری های یو پی اس با کیفیت و با قیمت مناسب میباشد که برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان فروش با شماره تماس شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

برای خرید باتری یو پی اس کرکره برقی با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

تعمیر یو پی اس کرکره ی برقی

 

تعمیر یو پی اس کرکره برقی

 

برای تعمیر یو پی اس کرکره برقی میتوانید برای تعمیرات و سرویس دستگاه یو پی اس خود با واحد تعمیرات مجموعه ی سولار صنعت ارتباط برقرار کنید تا با بررسی مشکلات ایجاد شده در سریع ترین زمان ممکن مشکل دستگاه یو پی اس شما را شناسایی کنند و برطرف کنند.
شرکت سولار صنعت نمایندگی خرید استابلایزر ، یو پی اس و باتری های یو پی اس با گارانتی و ضمانتنامه اصل می باشد که میتواند شما را برای خریدی مناسب و مطمئن یاری کند.

 

قیمت یو پی اس های کرکره برقی 

یو پی اس های کرکره برقی با قیمت های متفاوتی در بازار موجود هستند که در این بین یو پی اس های تولید داخل کشور (دستگاه های ایرانی) قیمت های کمتری نسبت به یو پی اس های تولید خارج از کشور(دستگاه های خارجی) دارند. نحوه ی قیمت گذاری دستگاه های یو پی اس بر اساس توان و انرژی دستگاه و همچنین برند های آنها می باشد. هر چه مدت زمان بکاپ گیری و زمانی که میخواهید برق یو پی اس کرکره برقی شما در زمان نبود برق در مدت طولانی تری توسط این دستگاه تامین شود، نیاز به خرید دستگاه با توان بالاتری دارد و دستگاه شما گرانتر می شود. اگر برای انتخاب دستگاه ، برند و تعیین توان مورد نیاز خود برای خرید دستگاه یو پی اس کرکره برقی دچار مشکل هستید، نگران نباشید که کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره رایگاه به شما هستند.

 

برای انتخاب دستگاه UPS کرکره برقی و اطلاع از قیمت ها کافیست با ما تماس بگیرید. 02188447000-021

 

احیا باتری یو پی اس کرکره برقی

برخی از باتری های یو پی اس کرکره برقی را میتوان با روشهایی تعمیر و احیا کرد. مجموعه ی سولارصنعت متخصص در زمینه ی تعمیر و احیا انواع باتری یو پی اس است . در صورت بروز مشکل و ایراداتی در باتری یو پی اس دستگاهتان، اگر باتری شما امکان تعمیر را داشته باشد، میتوانید با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید. همچنین در خصوص راهنمایی در زمینه ی احیا باتری یو پی اس کرکره برقی و اینکه باتری شما امکان تعمیر را دارد یا خیر، میتوانید با ما تماس بگیرید و کارشناسان واحد تعمیر آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

برای اطلاع از قیمت انواع یو پی اس یو پی اس های کرکره برقی برند ایرانی و خارجی با شماره 88447000-021 تماس بگیرید.

 

ارسال دستگاه یو پی اس کرکره برقی به شهرستان و تهران

شما در هر کجای ایران که باشید میتوانید بر اساس نیاز خود دستگاه یو پی اس متناسب با کرکره برقی خود را ازما خریداری فرمایید. شما پس از تماس با واحد فروش مجموعه ی سولار صنعت و ثبت درخواست خرید دستگاه یو پی اس کرکره برقی، میتوانید دستگاه مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن خریداری فرمایید. همچنین شرکت سولار صنعت امکان ارسال فوری دستگاه های یو پی اس را به شهرستان ها و هر نقطه ایی از ایران را دارد. 

 

برای ثبت سفارش خرید UPS کرکره برقی با شماره تماس 88447000-021 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهی در مورد “خرید یو پی اس کرکره برقی|گارانتی+راهنمای خرید ups کرکره برقی

  1. Mashayekhi گفت:

    قیمت دستگاه های برق اضطراری ups برای کرکره برقی چقدره حدودا؟

    1. elham web گفت:

      سلام دوست عزیز، قیمت ها بستگی به نوع برند ، توان دستگاه و امکانات داره، با واحد فروش تماس بگیرید بر اساس نیازتون قیمت دستگاه مناسب رو اطلاع میدند خدمتتون.

  2. nazanin گفت:

    سلام وقت بخیر
    دستگاه یو پی اس کرکره برقی چه برندد هایی دارید ؟

    1. elham web گفت:

      سلام وقت بخیر . هم برند های خارجی موجود هستند و هم داخلی ، برای راهنمایی بیشتر با واحد فروش ما 88447000-021 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *