یو پی اس

یو پی اس پکیج دیواری

یو پی اس پکیج

یو پی اس پکیج

پکیج ها که امروزه جایگزین های مناسبی برای آبگرمکن ها و موتورخانه ها می باشند، نوعی سیستم های گرمایشی پرکاربرد و پر طرفدار می باشند که وظیفه آبگرمکن و موتورخانه را انجان می دهند که در دو نوع زمینی و دیواری تولید و عرضه می شوند.
پکیج ها به کمک جریان برق می توانند آب گرم مورد نیاز شما را فراهم کنند.
همچنین پکیج ها برتری های یادی نسبت به آبگرمکن ها دارند اما از طرفی پکیج یک وسیله ی الکترونیکی می باشد که باید به برق شهر متصل باشد تا بتواند آب گرم تولید کند و همچنین در فصل سرما وظیفه گرم نگه داشتن خانه را دارد، که یعنی در زمان قطعی برق و قطع شدن جریان AC عملکرد آن نیز متوقف می شود. همچنین نوسانات و اختلالات جریان AC می تواند پی از مدتی به پکیج آسیب برساند و موجب خرابی آن شود.
از آنجایی که خرید و جایگزین کردن پکیج و یا حتی تعمیر آن هزینه ی بسیار بالایی دارد توصیه می شود با خرید یو پی اس (UPS) متناسب با نیازهای خود از شر هزینه های اضافی خلاص شوید.
یو پی اس نه تنها برق مورد نیاز پکیج شما را در زمان قطعی برق تامین می کند بلکه با تثبیت اختلالات جریان AC برقی عاری از هر گونه نوسانی را به دستگاه شما می دهد.
یو پی اس در واقع یک منبع برق بدون وقفه می باشد که وظیفه اصلی آن تامین برق مورد نیاز دستگاه های مصرفی در زمان قطعی برق می باشد. UPS انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از یو پی اس های آنلاین، لاین اینتراکتیو و آفلاین را انتخاب نمایید. نکته دیگر اینکه باتری های یو پی اس اهمیت زیادی دارند و جزء مهم ترین اجزا یو پی اس هستند چرا که میزان پشتیبانی و Backup که مد نظر دارید به تعداد و آمپر باتری بستگی دارد.

 

برای خرید یو پی اس پکیج با قیمت مناسب میتوانید با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی رسمی انواع برند های یو پی اس می باشد که خدمات گسترده ایی را در زمینه ی فروش و تعمیر یو پی اس، تعمیر باتری یو پی اس و … ارائه میدهد.
فروش یو پی اس پکیج های دیواری، یکی از محصولات شرکت سولار صنعت می باشد که در صورت تمایل برای خرید این دستگاه و یا دریافت راهنمایی بیشتر میتوانید با کارشناسان مجموعه ما با شماره 88447000-021 در ارتباط باشید. 

 

یو پی اس پکیج دیواری

 

مزایا خرید یو پی اس پکیج دیواری

در تابستان سرانه مصرف برق کشور به طور قابل توجهی افزایش می یابد و این امر باعث می شود تا قطعی برق یا نوسانات برق به حد چشمگیری افزایش پیدا کند.
همچنین در فصل زمستان ممکن است ترانس برق از کار بیفتند و این اختلال باعث قطعی برق شود.
خرید یو پی اس به شما کمک میکند تا در تمام فصول سال و مشکلات رایج در هر کدام از فصل ها برق شما قطع نشود و اختلالی در زمینه ی برق منزل یا ساختمان و یا حتی محل کار شما ایجاد نشود.
در روزمره برای موارد و استفاده های مختلفی شما میتوانید دستگاه مورد نیاز خود را خریداری کنید بطور مثال:
برای تامین برق تجهیزات الکترونیکی کامپیوتر، برق اضطراری آسانسور، درب های اتوماتیک ، پکیج های دیواری، تامین برق اضطراری بیمارستان و مراکز درمانی، برق ساختمان و … شما میتوانید برحسب نیاز دستگاه یو پی اس مورد نیاز کسب و کار و زندگی خود را تهیه کنید و دیگر با مشکلات قطعی برق مواجه نشوید.

 

برای خرید یو پی اس پکیج و دریافت مشاوره رایگان برای خرید UPS با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

 

مزایا خرید یو پی اس پکیج دیواری

 

شرایط نگهداری یو پی اس پکیج دیواری

در نظر داشته باشید که یو پی اس ها نیاز به شرایط استانداردی برای نگه داری دارند، شرایطی چون :

  • باید به دور از گرما و تابش مستقیم نور خورشید نگه داری شوند.
  • محل نگه داری آن باید عاری از هر گونه گرد و غبار باشد.
  • همچنین باید عاری از هرگونه رطوبت باشد.
  • باید به دور از ماد اشتعال زا نگهداری شوند.
    در صورت رعایت نکردن این موارد پس از مدتی یو یی اس شما دچار آسیب می شود.
    کاربرد های پکیج و یو پی اس آن محدود به خانه ها نمی شود، بلکه ادارات، سازمان ها، ساختمان های تجاری و ….. برای کاهش و صرفه جویی در مصرف گاز مخصوصا در فصل زمستان از پکیج نیز استفاده می کنند و برای تامین برق مورد نیاز پکیج و دیگر تجهیزات خود به یو پی اس نیاز خواهید داشت.

 

نمایندگی های معتبر جهت خرید یو پی اس پکیج

یو پی اس و باتری که شما قرار است از آن استفاده نمایید باید دارای استاندارد و کیفیت مناسبی باشد از این رو شما می توانید از نماینگی های معتبر خرید نمایید. به خاطر داشته باشید اگر دستگاه یو پی اس و یا باتری یو پی اسی که خریداری کرده اید دارای استاندارد نباشند و کیفیت مناسبی هم نداشته باشند پس از مدتی نه تنها یو پی اس بلکه به دستگاه مصرف کننده شما  پکیج  نیز آسیب می رسانند.
شرکت انرژی پردازان سولار صنعت یا همان گروه ایپسو، به تامین و عرضه یو پی اس هایی با برند های معتبر و مطرح با توان های مختلف می پردازد. ما سعی داریم با ارائه خدمات عایل و محصولاتی با کیفیت بالا و استاندار رضاست شما مشتریان عزیز را جلب نماییم. شما می توانید جهت دریافت مشاوره با شماره 88447000-021 تماس حاصل فرمایید، همکاران ما در بخش فنی مجموعه آماده خدمات رسانی و پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند.

 

برای خرید یو پی اس متناسب با پکیج خود می توانید با شماره تماس 88447000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

تعمیر یو پی اس پکیج

شرکت سولار صنعت یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه ی تعمیرات و فروش دستگاه یو پی اس است که در صورتی که دستگاه یو پی اس پکیج شما دچار آسیب و یا اختلالی است شما می توانید تعمیر یو پی اس پکیج خود را به ما بسپارید. متخصصین ما در بخش فنی آماده ی پسخگویی به سوالات فنی شما مشتریان عزیز می باشند، مهندسین با پس از گرفتن تست از دستگاه ظرف 48 ساعت علت خرابی و عملکرد نادرست یو پی اس و هزینه تعمیر را به شما اطلاع داده و پی از دریافت تاییدیه از طرف شما به سرعت شروع به تعمیر دستگاه و قطعات معیوب می کنند.

 

تعمیر یو پی اس پکیج

 

خرید یو پی اس پکیج ایرانی و خارجی

در بازار یو پی اس های مختلفی موجود هستند که این یو پی اس ها توسط مجموعه ها و یا شرکت های داخلی و خارجی توسعه می یابند و روزانه به فروش می رسند. یو پی اس های ایرانی از قیمت کمتری برخوردار هستند و یو پی اس های خارجی گران قیمت تر می باشند. شما میتوانید بر اساس نیاز خود و میزان هزینه ایی که میخواهید انجام دهید یو پی اس خود را خریداری فرمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید دستگاه یو پی اس کافی است با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *