یو پی اس

خطاهای انواع یو پی اس

ups online

کد ارور های انواع یو پی اس

در ابتدا برای بررسی خطا های انواع یو پی اس باید گفت که دستگاه های ups با توجه به کمپانی سازنده و مدل های مختلف کد ارورهای متفاوتی را دارند که این کدها معمولا در صورت بروز عملکرد غیر معمول روی یو پی اس نمایش داده می شوند.

در صورت بروز کد خطا در دستگاه های یو پی اس ابتدا باید عملکرد خروجی یو پی اس مورد بررسی قرار گیرد، اینکه آیا ups در زمان قطع برق دچار فالت شده یا در حالت کارکرد نرمال خطا رخ داده است؟

در هر صورت جهت مشاهده کد خطا یو پی اس می توانید به دفترچه راهنمای آنها مراجعه کنید در صورت عدم دسترسی به کاتالوگ با همکاران ما در گروه ایپسو تماس بگیرید.

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

در ادامه کد ارور های چند مدل از یو پی اس ها بررسی شده است، جهت اطلاعات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

apc srt ups

power sys error

00800

02000

site wiring fault

battery pack not connected

all rbc replace

internal fault

apc surt ups

در این مدل معمولا خطاها با روشن شدن چراغ فالت و چراغ های باتری نشان داده می شود که هر کدام مربوط به قسمت مختلفی از دستگاه می باشد.

به طور کل با دانستن کد خطا نمیشه به طور یقین و مطمعن پی به ایراد اصلی دستگاه برد چرا که ممکن است به دلیل بروز چندین خطا یا به دلیل آسیب دیدن برد کنترل کد خطای نمایش داده شده صحیح نباشد.

یکی از خطاهایی که در صورت بروز میتوان آن را بدون هزینه مدیریت و برطرف کرد خطای overload یا اظافه بار است که با کم کردن بار خروجی معمولا برطرف میشود.

ولی در سایر موارد حتما با پارتنر و سرویس کار مورد نظر تماس بگیرید چرا که امکان خرابی بیش از حد در صورت عدم بررسی و مدیریت خطای رخ داده وجود دارد.

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهی در مورد “خطاهای انواع یو پی اس

  1. رامین گفت:

    با سلام دستگاه من ارور power system رو میده چطور میتونم حلش کنم؟

  2. علی گفت:

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *