یو پی اس

 دستگاه ای تی اس (ATS) چیست؟|خرید ATS

 دستگاه ای تی اس چیست

 دستگاه ای تی اس (ATS) 

سیستم ای تی اس (ATS) یک سوییچ انتقال دهنده ی منبع برق بصورت خودکار است.
به نوعی دیگر ای تی اس سیستم انتقال دهنده ی خودکار بدون وقفه است که در صورت قطع شدن، اختلال در جریان برق و نوسان های برقی، افت ولتاژ و فرکانس میتواند به عنوان یک منبع ثانویه برای تامین برق دستگاه های الکترونیکی استفاده شود.
سوییچ ای تی اس در داخل دستگاه یو پی اس، استابلایزر ، دیزل ژنراتور و اینورترها به کار میرود و میتوانید پس از قطع شدن جریان برق،بلافاصله به عنوان یک منبع ثانویه برای دستگاه الکترونیکی شما باشد.

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت، نمایندگی خرید یو پی اس، استابلایزر و باتری یو پی اس و دستگاه ATS در تهران است که شما میتوانید برای خرید دستگاه مورد نیاز خود و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان مجموعه ایپسو تماس بگیرید.

 

برای مشاوره و خرید انواع یو پی اس و دستگاه ATS با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

دستگاه ای تی اس (ATS) چگونه کار میکند؟

محل قرار گیری ATS ها در داخل مدار می باشد و آن ها دارای دو ترمینال ورودی مجزا به صورت ترمینال A و ترمینال B می باشد. اگر به هر علتی هر کدام از این ترمینال ها مثلا ترمینال A دچار آسیب شود، ترمینال B که به صورت رزرو در مدار وجود دارد جایگزین A شده و اجازه ی قطع شدن ورودی تجهیزات و دستگاه های مصرف کننده را نمی دهد. برای درک بهتر عملکرد ATS به مثال زیر توجه نمایید:
 ما دو عدد یو پی اس داریم که هر کدام از این یو پی اس ها از برند های مختلفی می باشند و خاصیت پارالل شدن نیز ندارند. در این قسمت ما با نصب یک دستگاه ATS این خاصیت را به آن ها می دهیم، یعنی اگر به هر علتی مثلا ورودی A قطع شد ما ورودی B را به عنوان جایگزین و حاضر در داریم تا به ادامه ی فعالیت خود بپردازد.
در برق شهر نیز می توان از دستگاه ATS استفاده نمود، هر کدام از ترمینال ها می توانند از دو منبع برق مختلف متصل باشند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت خرید دستگاه ATS با شماره 88447000-021 تماس بگیرید.

 

دستگاه های ATS به صورت تک فاز و با آمپر های 32،16 و 64 تولید و عرضه می شوند. همچنین از نظر تکنولوژی ساخت به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

  1.  دسته اول ATS ها هستند که دارای وقفه چند صدم ثانیه در زمان تعویض لاین هستند ، این وقفه به گونه ای می باشد که در مدار احساس نمی شود اما برای تجهیزات حساس نیز توصیه نمی شود.
  2.  دسته دوم که مناسب استفاده برای تجهیزات حساس مانند دیتاسنترها می باشند، دستگاه های ATS استاتیک هستند. این دسته از ATS ها به سرعت و بدون هیچ وقفه ای به تعویض لاین می پردازند و حتی تغییری در فرکانس ایجاد نمی کنند.
    یکی از برندهای ATS که ما به شما توصیه می کنیم، برند Macpower ترکیه می باشد که محصولات آن تحت لیسانس آلمان می باشند. استفاده از مواد قطعات مرغوب برای تولید محصولات با کیفیت یکی از ویژگی های ATS های این مجموعه می باشد.

 

کاربرد های دیگر دستگاه ای تی اس(ATS)

یکی از ویژگی های دستگاه ای تی اس این است که نصب و راه اندازی این دستگاه بسیار آسان و ساده می باشد. دیگر ویژگی دستگاه ای تی اس این است که قابلیت نصب به صورت رکمونت را دارا می باشد. همچنین در این دستگاه تعداد 8 یا 16 خروجی وجود دارد که از هر کدام از خروجی ها می توان16 تا 32 آمپر، بسته به مدل دستگاه برای هر کدام از مصرف کننده ها جریان گرفت. دستگاه ای تی اس می تواند 8 تا 16 مصرف کننده را به طور مجزا تغذیه کند. دستگاه ای تی اس می تواند دو ورودی مجزای برق را تغذیه بکند. این دستگاه دارای عملکرد حفاظتی بالایی می باشد و در صورت استفاده از دستگاه ای تی اس، حفاظت کاملی از مراکز حساس داده و مراکز حساس صنعتی در برابر مشکلات برق ورودی بوجود می آید.

 

یو پی اس چیست؟

یو پی اس دستگاهی می باشد که می توان از آن به عنوان منبع برقی اضطراری و منبعی که بی وقفه می باشد نام برد. یو پی اس در واقع یک وسیله الکترونیکی است که برای حفاظت استفاده می شود. حفاظت از تجهیزات الکترونیکی که حساس می باشند مانند سیستم های بیمارستانی، مخابراتی و صنعتی. همچنین برای حفاظت در برابر اغتشاشات و اختلالاتی از جمله نویز ها و قطعی های مکرره برق مورد استفاده قرار می گیرد. یو پی اس برای انجام هر یک از این وظایفی که در بالا گفته شد،دو کار مهم را انجام می دهد. اولین کاری که یو پی اس انجام می دهد این است که با از بین بردن نویز و نوسانات برق شبکه و یا کاهش اثر آنها، کیفیت برق ورودی مصرف کننده های حساس را افزایش می دهد و دومین کاری که یو پی اس انجام می دهد، یک سیستم پشتیبانی مطمعن را در زمان قطع شبکه برق ایجاد می کند.

 

برای مشاوره و اطلاع از قیمت های دستگاه ups با شماره تلفن 88447000-021 با ما در ارتباط باشید.

 

قسمت های اصلی و مهم یو پی اس

یو پی اس چهار قسمت اصلی دارد.ابتدا یک مبدل یک سو ساز می باشد و برق ای سی را به دی سی تبدیل می کند به همراه شارژر باتری. دومین قسمت مبدل دی سی به ای سی یا اینورتر میباشد و سومین و آخرین قسمت کلیدهای یو پی اس می باشد. صورتی ساده، می توان گفت که دستگاه مصرف کننده از برق شبکه تغذیه می شود و باتری یو پی اس را به طور همزمان شارژ می کند و به محض قطع شبکه برق، ولتاژ دی سی باتری را به برق متناوب ای سی با توان مورد نیاز تبدیل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *